Earl87 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) nei desverre. angrer nå på at jeg kjøpte gjør det selv pakke fra bc. skule nok hatt montør den trådløse saken har funka før dog bare med noe skrot av en linje fra ino. som de så fint kaller bredbånd doh Endret 11. juli 2004 av killer puma Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 nei desverre. angrer nå på at jeg kjøpte gjør det selv pakke fra bc. skule nok hatt montør Montøren setter bare opp modemet, de rører ikke PC-en din. Du har DSL-lys så linja mellom deg og sentralen er OK. Lenke til kommentar
Earl87 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 har nå prøvd med kabel men fungerte ikke. aner ikke hva som er feil. det irriterer er nå snart 2mnder siden oppkoblingsdato mn har enda ikke fått brukt linjen. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tror du skal spander et par hundre lapper på en "expert" til å hjelpe deg med å fart på sakene. Ikke noe vits å betale for ADSL linje om du ikke får brukt den. Lykke til og håper det ordner seg.. Lenke til kommentar
Earl87 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 er nok kanskje best å få en til å fikse det ja. er bare irriterende når ting ikke fungerer. Lenke til kommentar
Earl87 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 plutselig i dag når jeg satt med forann skjermen for å snylte på naboens bredbånd så oppdaget jeg til min store overaskelse at mitt eget fungerte. dette er bra men er irriterende at bluecom nektet for at de hadde en feil. de må ha fikset det tidligere i dag. jaja har no sendt mail til de for å få oppgradert til 2048/256 linje. da skal d bli fart på sakene. uannsett takk for alle svar fra dere Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Om du putter de to i midten (ofte en grønn og en rød) i munnen skal du kjenne en pirrende kiling ()... Dette er en lett måte å sjekke om det er brudd noe sted. Kan evt putte kontakten i munnen, pass da på å ha rikelig med spytt tilgjengelig for å få kontakt med polene Eller, du kan bruke et voltmeter e.l. (men det er for pingler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå