Neotetra Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kunne tenke meg å kjøpe et program som brenner cd og dvder. Trenger ikke nødvendigvis være et dedikert dvd film copy program. Prøvde nero 6 demo men synes det er dårlig. For det første så vil den ikke ta en blåkopi av min W2K cd som etter flere års bruk er farlig slitt. Dette pga copyright. Noen som har kjøpt noe bra program, og gjerne som kan lastes ned via internett og betales med visa. Trenger ikke selve cden. Blir endel blåkopi av cder og dvder som jeg har liggende som begynner å bli dårlig. Noen er kopi beskyttet. Når det gjelder DVD så er det både film og software. Erfaringer og navn på lovlig software, takk for eventuelle innlegg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg tror faktisk at CD-RW kan brenne DVD plater. mener å ha sett det en eller annen plass. mener jeg også har brent en dvd plate med CD-RW også. eller er jeg ikke helt sikker på andre programmer. Nero er da helt greit til å brenne både DVD plater og CD plater med det? det er forresten det programmet jeg bruker mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det beste brenneprogrammet jeg veit om er Alcoholer 120% Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hadde egentlig tenkt til å foreslå det, men Alcohol legger inn en sånn Virtual cd greie. kanskje han ikke vil ha den. joda, nero har en slik funksjon den også, men da må du aktivere den først. ellers funker Alcohol fett til å brenne dvd plater iallefall. har prøvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hadde egentlig tenkt til å foreslå det, men Alcohol legger inn en sånn Virtual cd greie. kanskje han ikke vil ha den. joda, nero har en slik funksjon den også, men da må du aktivere den først. ellers funker Alcohol fett til å brenne dvd plater iallefall. har prøvd. Kan jo slå av den virtuelle CD-ROM`en som Alcohol legger inn da. Trur den kan lage mellom 0 - 8 stk. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har brukt CD Mate (http://www.cd-mate.com/) i noen år for å lage duplikater av CD'er. Har fungert greit for meg. Har dog ikke forsøkt å kopiere spill beskyttet av Safedisc ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå