Gå til innhold

Og kva er positivt om Battlefield Vietnam.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte battlefield vietnam dårligeren battlefield 1942. Grunnen til dette er menyene og fraværet av en singelpøayer kampanje. Har ikke testet spillet på net så det skal jeg ikke si så mye om. Grafikken er ikke så mye bedre enn forgjengeren men til gjengjeld så er våpnene og de taktikkene de gir oss gode. Det er bare å vente til battlefield 2 kommer :)

Lenke til kommentar

Det er svært lite som slår å være pilot i et fullstappet helikopter, med WAR, WHAT IS IT GOOD FOR høyt, ta av og kjøre langs elva. Se fiendens flagg, og lande ned ved siden av. Alle hopper ut og du tar av igjen og flyr tilbake til basen og henter flere.

DET er digg med Battlefield Vietnam.

Men etter siste patch har våpen ballansen blitt mye bedre. M60en er ikek det über våpenet det var i starten.

Mappene legger mye mer opp til samarbeid og man oftere samles i større angrep mot et flagg. Det skjer naturlig og uten at man trenger å kommunisere så mye.

Visuelt er det få spill der ute som kan matche Battlefield serien. Og da mener jeg i klassen rendyrket online spill. Far Cry er ikke i samme klasse. Dette er noe jeg har tenkt på i det siste. Alt bare stemmer i Battlefield serien. Det har vært utrolyg dyktige designere som har hatt god kontroll. Paletten er veldig streng. Det er ingen eller få grafisk ellementer som stikker ut..alt bare gli inn i hverandre. Dette er for meg et tegn på utrolig god kvalitet.

AKIRA

Lenke til kommentar
etter det jeg har lest en plass skal map størrelsen endre seg etter hvor mange som er inne på servern !

men kan ikke bekrefte dette !

har og hørt en del rykter om dette :dribble:

Anbefaler BFV veldig sterkt, er et av de få spillene jeg har spillt over så lang tid.

Lenke til kommentar
Men etter siste patch har våpen ballansen blitt mye bedre.

jepp, før hadde f.eks amerikanerne LAW (anti-tank og greier) og M60 i samme "våpenpakke". men etter diverse patcher har man LAW og en vanlig rifle av no slag..

skal man ha M60 er det granat kaster ved siden av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...