Gå til innhold

Tips til Bærbar audio

Anbefalte innlegg

Trenger en god spiller som egner seg bra til daglig reise. Sitter på t-banen 1 time til og fra hver dag...

Tenkte på en Sony MZ-N910 til 1999kr hos siba... Men har noen tvil om MD spillere... Er det noen som kan komme med tips om alternative spillere?

Krav:

maks 2000kr

bra batteri-levetid (12timer ++)

liten nok til å få plass i lomma sammen med en mobil telefon

[til MP3 spiller]

min 256mb

[til MD spillere]

Mp3 støtte

dokking stasjon

[trenger ikke]

spesiellt bra høretelefoner (siden jeg har fra før)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg heller ville anbefalt en MP3 spiller med 256MB, diktafon og radio med f.eks. 20 presets og mulighet for opptak rett fra radioen. Det kan du få (så vidt jeg vet) til rundt den prisen.

Grunnen til at jeg sier dette er at jeg har brukt MD lenge selv, og særlig når jeg bruker det på turer eller jobben, blir det et evinnelig mas med alle MD'ene som ligger og slenger i sekken. Det og at jeg savner mer variasjon i musikken, og det er kjedelig å proppe 20 MD'er med musikk ved PC'en med noen dagers mellomrom.

Tanken på kombinasjonen av MP3 og radio er det jeg liker best. Når du er lei av å høre på musikken din, svitcher du enkelt og greit til radioen for nyheter, diverse program og annen musikk.

For MP3 spillere med radio, se på f.eks. denne til kr. 1.999,-:

http://asono.com/no/product_info.php?produ...d=318&osCsid=35

Den har alt jeg nevnte (MP3, 256MB minne, mulighet for opptak fra radio, diktafon, mulighet for tilpasning av skjermen med eget bilde). I tillegg kan du bruke den som en liten portabel HD om det skulle være behov for det. Burde passe deg (og meg) ganske bra skulle jeg tro.

http://asono.com/no <- hovedsiden

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...