lubb Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har hatt Logitech z-680 høytalerene i en stund nå. Men nå har jeg fått et lite problem med subben. For ved enkelte frekvenser så hørte jeg en iriterende dirre lyd fra subben, Jeg prøvde å holde på grillen en stund mens den spilte, og da forsvant dirre lyden. Så jeg har lyst til å fjerne grillen, men hvordan? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm, jeg har selv det anlegget, men har ikke kjennskap til dirring. Hva med å teipe noe gummi eller noe lignende direkte på grillen? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Dette er en feil ved subwooferen. Fikk selv problemet noen få uker etter at jeg hadde kjøpt Z680, og kontaktet Logitech, de sa at jeg skulle kontakte forhandler så skulle de bare sende meg en ny mot at jeg returnerte den defekte. Jeg sendte tilbake subwooferen til MPX, fikk en ny innen en uke etterpå. Hadde ikke noen flere problemer etter det, og så vidt jeg vet fungerer høyttalerne enda nydelig hos fyren som jeg solgte de til i Trondheim. PS: Til meg dempet lyden seg om jeg holdte på luftrøret, og det var der det dirret. Grillen hjalp det ikke for meg å holde i. Kanskje dette er "enda" en feil ved Z680? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
lubb Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg fikk til å fjerne grillen, skrudde fast alle skruen som var bak grillen. Og da sluttet det å dirre, plus at subben ser mye råere ut . Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg fikk til å fjerne grillen, skrudde fast alle skruen som var bak grillen. Og da sluttet det å dirre, plus at subben ser mye råere ut . var den limt fast???, har Z-2200 selv, og har lurt på hvordan grillen er festet. Har liksom ikke giddet og prøve pga vært redd for å ødelegge den Lenke til kommentar
lubb Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Jepp den var limt fast, og det er ikke noe problem å sette på grillen etterpå. Bare sett noe skarpt mellom grillen og den plastikk ringen, så skubber du grillen forsiktigt ut. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 tok av grillen jeg også ikke noe problem ser mye råere ut nå også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå