Stringer Bell Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvor får jeg kjøpt halsbånd? Slik at jeg kan ha mobilen hengende rundt halsen. Noen som vet om noen butikker som selger dette? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kjenner noen som skal til syden i sommer? Der selger de OK sånne i bøtter og spann.. Helt "ekte", velg firma selv Spøk til side, kvaliteten er helt OK. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Skal en tur til syden selv litt senere i sommer, men ville helst ha et til jeg ska til Sverige...Så vet dere da om noen norske sjapper med halsbånd? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kanskje "telebutikken". Kjem an på kor du bur. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hvis du kommer ned på der jeg jobber kan du få et svart et som kan brukes til mobil og nøkler, det er svart med netcom i hvit skrift!! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 hvis du kommer ned på der jeg jobber kan du få et svart et som kan brukes til mobil og nøkler, det er svart med netcom i hvit skrift!! Hvor jobber du da?? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 prøv msn-shoppen..... du får lete litt før du finner det men... der har de sånne du kan lage navn på selv og velge skriftyper etc... artig! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 www.yourstuff.no heter det.... let litt så finner du sånne reimer. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du får kjøpt det på glitter, men de er kanskje mest for jenter.. Det blir gitt ut mange som reklame som kanskje er egentlig til nøkler men du kan sikkert bruke de til mobil også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvis du kommer ned på der jeg jobber kan du få et svart et som kan brukes til mobil og nøkler, det er svart med netcom i hvit skrift!! Hvor jobber du da?? i tønsberg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hvis du kommer ned på der jeg jobber kan du få et svart et som kan brukes til mobil og nøkler, det er svart med netcom i hvit skrift!! Hvor jobber du da?? i tønsberg. Hvor i tønsberg? Kan jeg også få hvis jeg kommer innom en gang denne uka? Lenke til kommentar
obos Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) kjøpe halsbånd??? mange deler jo dem ut gratis.... hvis du ikke er imot å gå rundt og reklamerer for andre da Endret 3. august 2004 av obos Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 De selger sånne på JC til 60-70 kroner. Ellers kan du jo ringe Peppes og spørre om de har ett du kan få.. Jeg har ihvertfall fått et av dem før som er solid og har feste for mobiltelefon. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hvis du kommer ned på der jeg jobber kan du få et svart et som kan brukes til mobil og nøkler, det er svart med netcom i hvit skrift!! Hvor jobber du da?? i tønsberg. Hvor i tønsberg? Kan jeg også få hvis jeg kommer innom en gang denne uka? hehe, på expert. skal ned dit i morra. kan sjekke hvor mange vi har igjen og skrive en rapport ut på formiddagen da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hvis du kommer ned på der jeg jobber kan du få et svart et som kan brukes til mobil og nøkler, det er svart med netcom i hvit skrift!! Har en sånn rød som det står Netcom 10 år med hvit skrift til min SE T610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå