Gå til innhold

Ny AMD64 PC - Max 13000.-

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg har tenkt å svi av 13 store lapper til en ny AMD64 pc og den skal brukes mest til krevende spill. Jeg har WinXP, skjerm, høytaler, lydkort(audigy2) og mus/tast.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe WD Raptor 74GB, trenger ikke mer plass enda ;) og alt skal kjøpes fra komplett eller netshop! Kabinett og PSU kan kjøpes fra andre steder.

Er det stor forskjell i ytelse når man kjører i raid0? Man mister jo litt søketid...Noen som har erfaringer når det gjelder raid0 og raptor 74GB?

Noen som har et bra forslag til meg?

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kab: Smak og behag ... AOpen's 350W har 120mm vifte (stille) og god PSU ... selges hos PSdata bl.a.

HK: MSI K8N Neo Platinum

CPU: Velg selv

GFX: MSI R9800pro @ psdata ... er egentlig et 9800xt

1 GIG med minne (DDR400 , low latency)

.... 13K er mye for en maskin i dag :green:

og joda... raptor er gøy.

Lenke til kommentar

.... 13K er mye for en maskin i dag :green:

Nettopp ;) derfor vil jeg ha så mange forslag som mulig, for det er så mange dyktige folk her på HW.no forumet :yes:

Jeg har et oppsett klart, men håper på at det er noen der ute som har noe bedre :thumbup:

Det virker som jeg går får Aopen sitt kabinett! Billig og stilig + at jeg får et meget bra PSU på kjøpet!

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Det var jo du som ikke likte MSI, ja ... hehe...

Du har så rett der ;)

Jeg har bestemt meg for å vente med en ny pc etter at intel har satt ned prisene sine på de kraftigste prosessorer :blush: Leste faktisk ikke det før nå at Intel kommer til å sette ned prisene sine ganske kraftig slutten av sommeren(22 aug), og AMD kommer sikkert til å svare på intel sine priskutt som vanlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...