Gå til innhold

Red Alert 2 spørsmål

Anbefalte innlegg

Kjøpte det forige lørdag.

Vel vel. Det tar lang tid å loade selve spillet, loade "saves" og annet, desuten hakke det ille til tider. Noen som vet hva dette kan skyldes? (Har nyeste patch, tror jeg!)

Et annet spørsmål jeg har er hvor mange missions det er?

Er kommet til nummer syv eller så som russer. (Det missionet hvor man skal ta over presidenten ved hjelp av noen gærne pyskiske folk) Når jeg klarer dette går spillet bare tilbake til menyen. :dontgetit: Er dette slutten på russer-kampanjen?

Finnes det noe "ant-lignende" missions som det var i Red Alert? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm reinnstaler... har aldri hatt slike problemer.. Tror det er 12 missions på sov og 12 på allies, men jeg husker ikke helt..

Generals suger og rise of nation ligner ikke red alert i det hele tatt :/.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg blir aldri lei av red alert 2. KONGESPILL!!! Det er vel snart 5 år gammelt og fremdeles er det hundrevis inne på westwood online og spiller ra2!!! KONGE KONGE KONGE!!!! Hei Beistet, jeg er veldig klar for en match :dribble:

Lenke til kommentar
Kjøpte det forige lørdag.

Vel vel. Det tar lang tid å loade selve spillet, loade "saves" og annet, desuten hakke det ille til tider. Noen som vet hva dette kan skyldes? (Har nyeste patch, tror jeg!)

Et annet spørsmål jeg har er hvor mange missions det er?

Er kommet til nummer syv eller så som russer. (Det missionet hvor man skal ta over presidenten ved hjelp av noen gærne pyskiske folk) Når jeg klarer dette går spillet bare tilbake til menyen. :dontgetit: Er dette slutten på russer-kampanjen?

Finnes det noe "ant-lignende" missions som det var i Red Alert? :dribble:

lite ram / treg cpu vil jeg anta siden du har problemer med at det tar "lang" tid å loade, loader alt relativt kjappt her (512mb ram, 2.2ghz) og uten lag med mindre jeg spiller på LAN med 3-4 andre med masse enheter overalt.

7 mission er ca halveis, er 14 eller 15 mission for både Allies og Sovjet hver, noe "ant mission" liknende mission har ikke jeg hørt omn hvertfall så det tror jeg ikke, og nei, spillet skal normalt ikke gå tilbake til menyen etter 7 mission (merkelig det der :\), prøvd å legge det inn på nytt?

seneste patchen som kom er vel 1.007 tror jeg til det originale RA2 (uten Yuris revenge).

håper du finner en løsning på det siden RA2 er et genialt spill :D

/daC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...