Gå til innhold

K700 Slår seg av og på:-(

Anbefalte innlegg

Nå har eg hat min K700 i 4 dager, og i dag begynte den å blinke med skjermen, og resettte seg. Den slår seg ikkje heilt av, den starter på nytt av seg sjøl. Men der er jo irriterende. Andre som har opplevd dette :cry: Bortsett fra det.... Så må jo dette berre vær den beste mobilen.... når den fungere

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det samme skjer me min og når eg ska ta på rammer på kameraet!! hatt den i 2dager nå..er softwaren oppgradert eller noe på de nyeste? så kanskje en ny bug?

Dette med at den oppfører seg underlig når du bruker rammer på bildene er en bug som er å finne på omtrent alle K700 telefonene. Den resetter seg ikke hos alle, men det fungerer ihvertfall ikke hos meg heller. Dette vil nok bli rettet opp i neste firmware oppgradering.

Du som started tråden bør som tidligere anbefalt dra for å bytte den. Der er det helt klart noe mer som er feil.

Lenke til kommentar
men det med wapen, noen som har det problemet??

Gå til Sonyericsson.no og finn Netcom oppsettet slik at du kan sjekke manuellt hva som er feil. Dessverre er sida nede nå eller så hadde jeg lagt ut linken til deg. Jeg har ingen problemer med oppsettet, men jeg bruker Telenor.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem med rammefunksjonen som nevnt tidligere i tråden. Mobilen slo jeg av og på (skjermen blinker hvit og svart et par sekunder og starter på nytt). Jeg fikk byttet den uten problemer til en annen hvor rammefunksjonen fungerer helt ok.

Kurt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...