N|troXx Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har en 2200+ som jeg moddet sammen l5broene på, i håp om positiv utgang. resultat var at en brikke på mitt asus a7v8x kort brannt opp. noen som vet hva som skjedde? og er det ikke slik at cpu ikke skal boote, istedet for å sette hk i full fyr? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 L1 broene hvis jeg ikke tar feil. I hvertfall ikke L5 broene. Si meg har du lest noen guide om hvordan man skal låse opp den aktuelle typen cpu? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 L5 broene er det ikke. da modder du prosessoren fra XP->MP, noe du ikke trenger! Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 L5 broene er det ikke. da modder du prosessoren fra XP->MP, noe du ikke trenger! Jeg modda sammen 2 av L5 broene med en blyant, dermed lukta det svidd i rommet. tror jeg modda sammen den broen som gjør Xp->Multiprosessor og den som gjør Xp->Xpm de to kombinasjonene virket ikke. hvorfor brannt Hk opp ? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 L5 broene er det ikke. da modder du prosessoren fra XP->MP, noe du ikke trenger! Jeg modda sammen 2 av L5 broene med en blyant, dermed lukta det svidd i rommet. tror jeg modda sammen den broen som gjør Xp->Multiprosessor og den som gjør Xp->Xpm de to kombinasjonene virket ikke. hvorfor brannt Hk opp ? Hallo! Hovedkortet brant opp pga at du kortsluttet noen punkter du ikke skulle ha rørt og dermed kortsluttet noe. Da skjer ting som dette. Gammle t-birder og xp cpuer er ikke like når det gjelder opplåsinga. Søk litt om emnet ser du hva du må gjøre for å lykkes. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvis noe kortslutter så er det en viss sjanse for at noe tar fyr. Og i ditt tilfelle hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå