majuz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg lurer paa om det er baade estisk og norsk paa p900? grunnen er at jeg skal kjope meg en p900 her nede saa vet jeg at det er estisk paa den men vet ikke om det er norsk paa den? er det noen som gidder og sjekke om det er norsk og estisk paa sin egen p900??? hadde vart kjempe greit om noen hadde sjekket dette for meg Lenke til kommentar
thom Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hvis jeg ikkke tar helt feil går det ann å laste ned nye språk fra sonyericsson.com Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvis jeg ikkke tar helt feil går det ann å laste ned nye språk fra sonyericsson.com Du tar ikke feil. Her finner du språkpakker til de ulike firmware-versjonene. Burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
majuz Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hvis jeg ikkke tar helt feil går det ann å laste ned nye språk fra sonyericsson.com Du tar ikke feil. Her finner du språkpakker til de ulike firmware-versjonene. Burde ikke være noe problem trenger jeg bare en USB kabel da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå