SmileHappy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) jeg skifta skjærmkort fra gf2 titanium til gf5900 v9950_se og jeg har funnet en merkelig sak i bios da jeg undersøkte så fånnt jeg noe jeg lurer på i grunn for instillingene var helt like på gf2 kortet til g5900 kortet i bios. jeg tørr ikke still på de før jeg vet om det faktisk er feil . agp/pci frequensy (66\33mhz) agp aperture size (64mb) disse er det eneste jeg vet jeg kan still på menne det var jo like mye på gf2 kortet som på gf5900 kortet så den er står enndo på det og jeg lurer på om jeg skal stille de opp. NB : jeg lagde denne posten fordi jeg har feil med driver og formatere. menne kom over dette . er dette feil skal jeg stille på noe *er lit stolt endelig kan jeg bruker kule ting som 8xAA og 8xAF * Endret 10. juli 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er bare å la de være. AGP/PCI frequency er hastigheten på selve AGP og PCI-bussene. Ikke hastigheten på skjermkortet. Disse bør alltid stå på 33/66MHz. AGP-aperture size er hvor mye av system-minnet skjermkortet kan bruke. Og er er høyere ikke nødvendigvis bedre. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 innstillingene i bios er rett dem,gratulerer med nytt kort.du har gjort er bra valg ser jeg ps:fikk ca 50-60 fps(1024x768)i far cry Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) *Slettet* Endret 10. juli 2004 av Zythius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå