Ozelot Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 noen som vet hvordan en kloker en Imac ? (eller i det hele tatt går an ) eneste jeg vet om den er at den er blå, og har "kaste-håndtak" ..tenkte jeg kunne prøve å klokke den litt. Lenke til kommentar
eystein1234 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bare en måte å finne det ut på ...Prøv !!! Trying is the first step towards failure! Hvis den daue kjøper du deg bare en skikkeli pc Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 ja, enig der, men jeg lurte vel egentlig på hvordan man gjør det. på en vanlig data, kan du som regel trykke del og komme inn i bios, hvordan er dette på en iMac ? (eller mac generelt) synes forsvarets "makker" går altfor tregt... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 http://www.bekkoame.ne.jp/~t-imai/imacde1.html Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Lurer på om du ikke kan drepe Mac'en da... De har jo ikke veldig god kjøling så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå