abcd423417984 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny mobiltelefon, og har funnet et tilbud jeg ønsker å slå til på. Tilbudet har samme abbo som jeg allerede har (djuice). Problemet mitt er at mitt abbo ikke går ut før i slutten av september. Er det mulig å kjøpe ny mobiltelefon MED denne rabatten og heller få utvidet bindingstiden? Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny mobiltelefon, og har funnet et tilbud jeg ønsker å slå til på. Tilbudet har samme abbo som jeg allerede har (djuice). Problemet mitt er at mitt abbo ikke går ut før i slutten av september. Er det mulig å kjøpe ny mobiltelefon MED denne rabatten og heller få utvidet bindingstiden? ja det er mulig, da velger du enten utstyrsendring, eller eller binder deg i 12/24 mnd. eller hva betingelsene var da får du nedsatt pris Endret 10. juli 2004 av orangeSPV Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 hvor ordner jeg dette? får jeg den da til samme pris som hvis jeg ikke skulle ha hatt abbo fra før? Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hvor ordner jeg dette? får jeg den da til samme pris som hvis jeg ikke skulle ha hatt abbo fra før? det gjør du hvor som helst, vis du f.eks; går in på elkjøp og de har tilbud på en mobil med telenor privat + abonement, så tar du og vidrefører (utstyrsendring) eller tegner avtale på 12 eller 24 mnd. binningstid, dette gjør mobilkjøpet MYE billigere, men kommer selfølgelig ann på hvordan abonement du har/ eler velger Dette ordner dem for deg der du velger å kjøpe ny mobil! Lenke til kommentar
awt Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg gikk inn her for å spørre om dette, men svarer da heller på denne tråden. Jeg har også Telenor Djuice, med 18 måneder binding, dette kjøpte jeg i august i fjor, så det vil vel utløpe en gang i februar eller noe. Jeg var inne på Elkjøp en dag og spurte om det var mulig å "videreføre" dette hvis jeg kjøte ny mobil i august, men han sa det eneste jeg kunne gjøre foruten å kjøpe telefon uten abbonement var å vente til ejg hadde hatt abbonnementet i 15 måneder, først da kunne jeg videreføre dette. SÅ hvordan funker egentligt dette utstyrsendring greiene, og hvordan blir bindingen da? Telenor har jo satt ned til et år nå. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 awt; er akkurat samme situasjon jeg er i. kjøpte djuice i juli/august 2003, og fikk beskjed på telehuset at jeg måtte vente til slutten av september. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg har netcom da, men med de kan man ikke videreføre abm. før det er under 1 måned igjen av bindingstiden. Vil tro Telenor har de samme reglene.. Men med de 'gamle' abm. med 18 mnd. bindingstid så gjelder vel kanskje under 3 måneder ja. Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har du Telenor Mobil med 18 mnd binding kan du videreføre ab etter 15 mnd. Har du 12 mnd binding kan du videreføre etter 11 mnd. 15.mars kom det nye lover fra Post og Teletilsynet som sa at mobiloperatørene kun kan registrere 12 mnd binding på privatpersoner. Men siden dette ikke hadde tilbakevirkende kraft så vil de som tegnet 18 mnd før 15.mars forstatt ha 18 mnd binding. Sånn er det bare. bjornoss Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Trodde netcom hadde det slik en kunne videreføre når det var gått 6mnd. :\ 1 mnd er lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå