Gå til innhold

Noen som kjenner dette filnavnet?

Anbefalte innlegg

Til alle de bråkjekke personene så vil jeg igjen påpeke at spørsmålet var som hvilket som helst annet spørsmål, lurte på hvilket program jeg skulle bruke til den filtypen jeg oppga. Har aldri nevnt noe annet og siden disse filene ikke var ukjent for noen av dere som slenger med leppa sier jo det også litt hva dere driver med.. Men til alle dere som prøvde å hjelpe, takker og bukker. Er godt noen ikke legger seg opp i hva andre driver med :thumbup: Men winrar winace og deamon klarte altså ikke åpne disse filene så er sikkert no feil med de ettersom det skal gå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inntrykket mitt er at det neppe er noe galt med filene. Det virker som at du enten ikek har lastet ned alt, eller så er du klarer du ikke bruke winrar :tease:

Dog er dette (uansett hvordan du vil vri på det) warez og mot retningslinjene... Er også enig i at det er litt feilpostet (som noen nevnte her), i det hele tatt er f.eks. irc et fin-fint sted for slike spørsmål... ikke ta det her på forumet :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Åpne winrar finn mappen hvor filene ligger i drop down meny merk alle filene høyre klikk og velg

extract to the specified folder. Her må du velge hvor du vil legge filene som du pakker ut f.eks skrivebordet.Hvis du får spørsmål underveis om du vil overskrive

filer må du svare ja til alt.

Lenke til kommentar

dette er et arkiv som er oppdelt. Du må pakke ut "hovedarkivet" (rzr-tdsa.ace eller rzr-tdsa.rar ?????). Hvis WinRAR ikke funker (noe det skal gjøre), kan du prøve WinAce.

Har for meg dette er et winace arkiv, da de ville hett rzr-tdsa.r01 osv hvis det hadde vært et rar arkiv, eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar

Og da stenger vi denne tråden, av to grunner.

1)

Warez og slikt er ikkje det mest populære ein snakker om her på forumet.

rzr betyr razor 1911, ei ikkje heilt ukjent piratgruppe. Og desse driv ikkje med freeware/shareware.

Trådstartar skal prise seg lykkeleg at eg ikkje er i det strenge hjørnet i dag.

2)

Posten er feilposta

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...