Gå til innhold

Computer city...bare tull?

Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp kommet tilbake fra et besøk hos Computer city på Alnabru, jeg er sjokkert!

Ikke har de noe på lager, lagersystemet deres viste feil på omtrent alt jeg skulle ha (morsomt at en data butikk ikke klarer å ha et ordentlig logistikksystem på data), ekspiditøren var nedlatende og prøvde hele tiden å prakke på meg dyrere varer og ting jeg ikke hadde bruk for (heldigvis hadde jeg nok peiling på data til å gjennomskue han, men stakkars de som bare skal ha en enkel pc til å skrive på...de kommer garantert til å svi av 12-13 lapper på en spillpc).

Dette er forsåvidt noe man kan oppleve på de fleste butikker, men i tillegg stod ekspiditøren å løy meg rett opp i ansiktet, og nektet å unnskylde seg jeg påpekte de!

Er det noen som kan fortelle meg hva slags butikk dette er, er det sånn som jeg har inntrykk av, at det er elkjøp bare med data???

Jeg kommer i allefall ikke til å sette mine føtter på dette useriøse foretaket noe mer!!

Mvh Lærer'b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med at du tar deg turen til elkjøp lørenskog i stedet neste gang? :p Om du har flaks (prøv å komme på en lørdag) så kanskje du treffer meg, og jeg kommer garantert ikke til å prøve å dytte på deg en usb kabel i gull eller noe annet vissvass ingen trenger.

Som en ekstra bonus er jeg oppdatert på det nyeste av hw og hva som er bedre enn hva etc. :)

Mvh,

Kim

Lenke til kommentar

Jeg tror du må ha vært veldig uheldig med ekspeditøren. Jeg har selv handlet mange ganger på Computer City i Sandvika, og mitt inntrykk er ganske bra. Jeg har aldri blitt prakket på noe tull.

Stort sett har betjeningen ok peiling, ihvertfall de jeg har snakket med.

Lenke til kommentar
Hva med at du tar deg turen til elkjøp lørenskog i stedet neste gang? :p Om du har flaks (prøv å komme på en lørdag) så kanskje du treffer meg, og jeg kommer garantert ikke til å prøve å dytte på deg en usb kabel i gull eller noe annet vissvass ingen trenger.

Som en ekstra bonus er jeg oppdatert på det nyeste av hw og hva som er bedre enn hva etc. :)

Mvh,

Kim

:thumbdown: Hmmmm ikke enig :thumbdown:

Anbefaler ikke turen innom Elkjøp Løresnkog på en lørdag!!!!

Hvis du ikke har ett par timer før det er din tur, hvis du trenger å prate med en selger dah(eller har veldig lyst til å møte Kim :tease: ).... :tease: Og min 45 minutter i kassakø....

Ja, vet hva jeg snakker om, da jeg også jobber der, men da ikke som selger eller kasserer..... hehe... :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt en brukt 80mm vifte med et tynt støvlag fra de veldig sjeldne Etiopiske urteplantene, Kirimanskilitus Poretes©. Jeg fikk den for besjedne 2495 kroner hos Expert! (ikke alle kan kalle seg det samme som oss)

Hva er det egentli du har kjøpt for 2495 kr?

Lenke til kommentar

Mvh,

Kim

:thumbdown: Hmmmm ikke enig :thumbdown:

Anbefaler ikke turen innom Elkjøp Løresnkog på en lørdag!!!!

Hvis du ikke har ett par timer før det er din tur, hvis du trenger å prate med en selger dah(eller har veldig lyst til å møte Kim :tease: ).... :tease: Og min 45 minutter i kassakø....

Ja, vet hva jeg snakker om, da jeg også jobber der, men da ikke som selger eller kasserer..... hehe... :dribble:

HaHaHa

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har forsåvidt bare positive efaringen med denne butikken. Syntes de selgerene som er der er dyktige og vet hva de snakker om! Kan jo godt hende at du var litt uheldig med en selger der men det blir litt galt å skjære alle over èn kam og bannlyser butikken pga en dårlig efaring.

BTW: nysgjerrig på hva han hadde løyet om!

Lenke til kommentar
Jeg tror du må ha vært veldig uheldig med ekspeditøren. Jeg har selv handlet mange ganger på Computer City i Sandvika, og mitt inntrykk er ganske bra. Jeg har aldri blitt prakket på noe tull.

Har samme erfaring. Men trådstarter har vel vært uheldig. prøv og klag på ham?

Lenke til kommentar

Har samme erfaring. Men trådstarter har vel vært uheldig. prøv og klag på ham?

haha, min erfaring med sandvika er motsatt :p

Lenke til kommentar

Christian86: du har ikke vært hos meg på Alnabru ;)

Morsomt at en snart ett år gammel tråd plutselig blusset opp igjen...

Ja, jeg jobber på ComputerCity, men jeg er allikevel lei av folk som whiner på forumer om noe som er galt uten å begrunne dette i det hele tatt!

Se på Christian86, han whiner, men han begrunner det i det minste med ett innlegg på en seks, syvhundre linjer :tease::tease:

Lenke til kommentar
Christian86: du har ikke vært hos meg på Alnabru ;)

Morsomt at en snart ett år gammel tråd plutselig blusset opp igjen...

Ja, jeg jobber på ComputerCity, men jeg er allikevel lei av folk som whiner på forumer om noe som er galt uten å begrunne dette i det hele tatt!

Se på Christian86, han whiner, men han begrunner det i det minste med ett innlegg på en seks, syvhundre linjer :tease::tease:

ke? :p

har faktisk vært på alnabru også :p

ja, du har rett, skal jeg klage så må jeg jo ha en grunn til å gjøre det :p

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk vært på ComputerCity Alnabru og hilst på Osse-Mon. Han virket som en dyktig selger med bred efaring. Jeg kommer helst sikkert å handle på Computer City Alnabru i nærmere fremtid!

Har i tillegg vært innom Computer City Sandvika. Butikken virket veldig....koselig!

(btw: tråd blusset opp etter 1 år pga jeg så ikke forrige innleggs dato. Basert på trådstarters antall innlegg og første innleggets dato, regner jeg med at han ikke er aktiv lenger så da får vi nøye oss med det han skrev. Basta)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...