elminzter Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) jah, som enmet sier så skrur pc'en seg av ettersom den føler for det selv. det skjer bare av og til og som oftest innen 2-3 minutter etter jeg skrur på maskinen. vet ikke om det kan være noe virus, jeg sjekka om jeg hadde sasser (var det ikke den som skrudde av maskinen?), men den var det tydeligvis ikke. kan det være noe med hardware som forårsaker dette? (p4 3.2, 1024ram, 9800pro) (kjører XP pro) Endret 10. juli 2004 av elminzter Lenke til kommentar
proffelina Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tror jeg har lest 5 - 6 innlegg med akkurat det spørsmålet, ja nesten samme overskrift i løpet av de 3 siste ukene. Hvis du går litt tilbake i forumet og søker på "slå seg av" eller noe slikt finner du masse tips om hva som kan være galt. Kort oppsummering som jeg husker: Minne Strømforsyning Virus Hovedkort CPU Grafikkort ++ Sjekk selv. Lenke til kommentar
elminzter Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 de andre postene er om pc som rebooter da, min skrur seg bare av og forblir av ^^ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kult da, da slipper jo du bryet med å gjøre det neida bare tuller jeg, er i mitt tullehumør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå