kev Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg har en Sony Ericsson T630, og hver gang jeg svarer på en SMS så får jeg spørsmål om "Gatewat, e-post" - "Ny gateway" hver gang meldingen skal sendes. Jeg har lett og lett i manualen, men finner ingen måte hvordan dette kan fjernes - jeg vil jo bare sende meldingen som vanlig SMS uten å begynne å rukle med epost. Nummeret jeg sender til er lagt til i adresseboken med kun navn og tlfnummer. Jeg har ingen epostkontoer på telefonen heller. Endret 10. juli 2004 av kev Lenke til kommentar
sirjha Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Heisann! Gå inn på meldinger --> Tekstmelding --> gå så inn på VALG --> Meldingstype (sette denne til TEKST) Lenke til kommentar
kev Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Den står allerede som TEKST. Det virker som om dette bare skjer på visse personer i adresseboken min. Jeg har prøvd å slette disse personene helt og lagt de inn på ny, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå