PaT_rick Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hvilke skytespill bør jeg kjøpe til data? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Unreal Tournament 2004 for masse pang pang og raketter og lasere o.l. Call of Duty for litt mer strategisk skytespill (WWII CounterStrike klone) Battlefield Vietnam, et alternativt skyte krigsspill (evt Battlefield 1942, men den er gammel og det kommer en 2'er snart). -Wolf5 Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis du vil ha ett spill som garantert er verdt pengene velger du Unreal Tournament 2004, orginal spillet er veldig godt i multiplayer (er jo for det meste multiplayer-basert). I tillegg finnes det utallige modifikasjoner ute på "markedet", www.beyondunreal.com er et godt alternativ til offisielle modifikasjoner til Unreal serien. Jeg vil tro at du kommer til å bli fornøyd med Unreal uannsett om du liker WW2, Science Fiction, eller Hopp Sprett og Spray typen FPS , finnes mange modifikasjoner til disse typene. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Farcry som har alle desse singleplayer banene: Level01: Training Level02: Carrier Level03: Fort Level04: Pier Level05: Research Level06: Treehouse Level07: Bunker Level08: Steam Level09: Regulator Level10: Control Level11: Rebellion Level12: Archive Level13: Cooler Level14: Boat Level15: Catacombs Level16: River Level17: Swamp Level18: Factory Level19: Dam Level20: Volcano Og ein passe god multiplayer. Battlefield Serien spesielt Vietnam. Call of Duty. Edit: hadde ikkje fått med meg alle banene. Endret 10. juli 2004 av zefler Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 La inn FarCry igår, kjempe morro SP spill Lenke til kommentar
runela Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 FarCry, Call of Duty og BF: Vietnam Har alle tre Call of Duty er nok min favorit, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis jeg skulle ha valgt et spill nå så hadde jeg valgt far cry. mye på grunn av den gode grafikken og at det er morro på både sp og mp ! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Unreal Tornment fenger ikke meg en tøddel. Call of Duty, BF:Vietnam er bra saker. Jeg blei ikke hekta på Far Cry, men skjønner at folk kan bli det, bare ikke skru opp forventingene dine (slik jeg gjorde). For ren "splætter" underholdning så er Painkiller ganske stilig. Eller, hvis du smører deg med litt tålmodighet, så er jo Doom 3 rett rundt hjørnet, og skal man tru media, så ser det jammen ut at Half-Life 2 også kommer snart (men jeg tror det ikke før jeg ser det) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Å, så sint jeg har blitt på det spillet (H&D2), men morsomt er det Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Unreal Tournament 2004 mods verdt å nevne: Frag Ops - CounterStrike klone. Veldig bra (bedre enn CS vil jeg si - hekta på den for øyeblikket). Alien Swarm - Arcade style mission. Må nå noen mål med massevis av aliens som angriper hele tiden (multiplayer) Carball - Moro fotball-bilspill. Kjører bil og skal få ballen i den andres mål. Red Orchestra - Battlefield 1942 klone (uten biler og fly) SAS - Ravenshield klone. Chaos UT - Slåssing med sverd. Alle disse spillene får du da som bonus ved å kjøpe Unreal Tournament 2004, og det kommer stadig nye. -Wolf5 Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Flere UT2004 mods, The Third Reich - samma som Red Orchestra, men da spiller du på vest fronten. Nightblade - Thief klonet spill. Endret 11. juli 2004 av [MarL] Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har du Audigy 2 og et surrondanlegg, er Call of Duty skikkelig tøft. Ellers er FarCry ikke helt borti natta det heller. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Thief 3? muligens ikke akkurat det du leter etter men et knall bra spill Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvis du hvirkelig vil ha masse bang for your buck, kjøp UT 2K3(149,-) og last ned alle moddene og ad'ons du finner og Voila; du har UT2K4! Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tja. Vil du virkelig anbefale det? Det er snakk om en tiendedel med servere å velge mellom mot det du får for Unreal Tournament 2004. Og færre blir det. Og en tiendedel er svært lite på modder, da de ikke alltid har så alt for mange servere. Samt. Du har ikke ONSLAUGHT på Unreal Tournament 2003, og det er en konge gametype (stooore brett). Men om man er fornøyd med noe middelmådig... :-) -Wolf5 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Far Cry er etter min mening et sikkert kjøp. God grafikk, brukbar story og spenning og action så det holder. Call of Duty er også veldig bra, men desverre for kort. Soldier of Fortune 2 er et spill jeg elsker å spille online. Håper virkelig det kommer en treer en gang! Medal Of Honor er også bra, men begynner vel å bli litt gammelt nå, men det er et spill som jeg synes er veldig bra med flere gode ekspansjoner. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Call of Duty er fett. Med Multiplayeren, så blir det også langvarig moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå