FalcoN200285 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) lakk til kabinett hvor hva skal jeg kjøpe? jeg skal mode et aopen 700a aopen 700a Endret 10. juli 2004 av geromino Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 lakk til kabinett hvor hva skal jeg kjøpe? jeg skal mode et aopen 700a aopen 700a Fargerike har billakk av god kvalitet til 200kr boksen. Da får du tak i penge metallic farger også Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bare husk å bruk sandpapir på kassa først, for å slipe ned den lakken som er der. Så kjøper du en grunning og påfører den i et par lag. Deretter kan du fyre løs med billakk. Bare husk å se hvordan type det er. Om du vil ha høyglans eller silkematt. Vil du at den skal skinne som solen, kan det være greit å invistere i en høyglans klarlakk til å ha utenpå lakken også. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 hva slags sandpapir skal jeg kjøpe som tar den gamle laken som bare det! og forresten hva er grunning? hvilken farge skal grunning være? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 En grunning har du under lakken, for at lakken skal sitte bedre og se bra ut. Det finnes flere forskjellige typer grunning. Grunningsfarger får lakkfarger til å se ut på en annen måte, og man velger alt ettersom hvilken farge man skal ha. På en PC er det ikke så utrolig viktig, så om du kjører en grå grunningsfarge, kan du ikke gå feil. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 hvor får jeg kjøpt billakk og grunning i oslo området? og sandpapir? Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 jeg lurer på hva slags lakkfarge jeg skal ha på mitt aopen 700A aopen 700a hva synes dere er den kuleste farge på et kabinett? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hmm, vet ikke helt jeg, men allesammen har jo svart, så hadde sikkert vært litt penere om du tok en annen farge enn det. Jeg vet jo ikke hvilke farger du liker, men hadde vært pent med 2 farger, Kanskje orange og gul? orange i bunnen, og et gult mønster? Det er du som bestemmer Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Svar blir jo svært fint og stilfullt på pc kabinetter, så det er vel derfor at den brukes så mye. Hvis en er lei av svart kan en jo prøve å kombinere den med andre farger som rød eller blå +++ Jeg mener personlig at en bør ha mere svart enn den andre fargen for at det skal bli fint og passelig balansert. En annen favoritt hos meg er grønnfargen en finner på AlienWare- og Chieftec kabinettene. Det er en metallic knallgrønn farge, og det er faktisk svært fint på kabinetter. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 er det noen her i forumet som har lakkert kabbinettet sitt i norsk flagg ? hehe grønnt og svart vært kult også. rødt inni og svart utenpå. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 foresten er det noen som vet om noe kule linker til lakkerte kabinetter i casemods eller worklogs? kanskje jeg kan få noen flere ideer! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Søk litt på forumet, se på case-mods siden til overklokking.no. edit: mener lesergaleriet! Overklokking.no / Case mods / Lesergaleriet Du kunne jo sett litt. Plutselig har du noen ideer! Lykke til LOZER Endret 11. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 kjenner du noen som jobber på bilverksted? i såffal kan duy bare ta å sandblåse hele kassa så forsvinner all lakken fort som bare juling, og etterpå kan du lakke den i chrome, da får du one of a kind kabinett, jeg har vertfall aldri sett noen kabinett i krom (er sabla dyrt da men) Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 lakk til kabinett hvor hva skal jeg kjøpe? jeg skal mode et aopen 700a aopen 700a Fargerike har billakk av god kvalitet til 200kr boksen. Da får du tak i penge metallic farger også Bil Xtra: Bra kvaliet og mye å velge i. Litt over 100 kr boksen=) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 ' date='12/07/2004 : 14:14'] ...etterpå kan du lakke den i chrome, da får du one of a kind kabinett, jeg har vertfall aldri sett noen kabinett i krom (er sabla dyrt da men) Chrom lakk blir aldri bra. Det må forkrommes av profesjonelle hvis det skal være verdt å ta vare på, og det blir et fint lite helvete og holde det rent og pent slik at det blir pent. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 champanigefarge er kul farge her er det en link: http://home.online.no/~eiaspelu/casemod.cfm http://home.online.no/~eiaspelu/artimages/169-ns.jpg Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) ,12/07/2004 : 14:14] ...etterpå kan du lakke den i chrome, da får du one of a kind kabinett, jeg har vertfall aldri sett noen kabinett i krom (er sabla dyrt da men) Chrom lakk blir aldri bra. Det må forkrommes av profesjonelle hvis det skal være verdt å ta vare på, og det blir et fint lite helvete og holde det rent og pent slik at det blir pent. kan hende det, tenkte bare at det hadde sett kult ut Kul farge Germino, men tror ikke jeg ville valg den Endret 13. juli 2004 av [Shinobi] Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 hva med ferrari gul? http://www.overclockersclub.com/gallery/?act=case&id=327 kanskje litt for mye gult! den var stillig laget! http://www.overclockersclub.com/gallery/?act=case&id=376 åsen i pok... får han til den stillige tegningene ?? nummer 1: http://www.overclockersclub.com/gallery/?act=case&id=312 nummer 2: http://www.overclockersclub.com/gallery/?act=case&id=311 Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 likte chimera prøv å lag en sånn hehe btw du vet det er sånne gateselgere som lager såkalt kunst med spraybokser og blomsterpåtter, jeg så det en gang jeg var i london, hadde vert fett med noe sånt på døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå