vikingfk Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har en email med et vedlegg som jeg skulle hatt men outlook lar meg ikke får det..... hva kan jeg gjøre Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tools > Options > Security > Deaktiver "Do not allow attachments blablabla.." .. eller tilsvarende på norsk Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Tools > Options > Security > Deaktiver "Do not allow attachments blablabla.." .. eller tilsvarende på norsk det er vel OUTLOOK EXPRESS du tenker på.......... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Åh. my bad Så Outlook xp i topicet så tenkte jeg xp = express Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kopier dette inn i notepad . Regfil for windows-xp ======= kopier fra neste linje ======= Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security] "Level1Remove"="RAR;ZIP;EXE;VBS;" ======= kopier til og med linjen over denne ======= Lagre det som en fil til skrivebordet med navn=outlook10.reg Avslutt notepad Dobbelklikk på xx.reg filen og svar ja på å legge det inn/merge til registeret . Editer data før bruk av reg filen: \9.0\ hvis Office-2000 og security patchet . \10.0\ hvis Office-XP \11.0\ hvis Office-2003 Legg inn endre de fil extensions du ikke vil ha sperret , separer med ; ( EXE og VBS kan være dumt , men man må ta ansvaret selv her og sørge for å ha en antivirus scanner som scanner inkommende mail selfølgelig) ... Manuellt utført i registry: 1. Klikk Windows 'Start' knappen 2. Klikk 'Run' eller 'Kjør' 3. I Run/Kjør dialog boxen skriv regedit 4. Klikk OK 5. Naviger til: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security 6. Legg til følgende nye string med navn: Level1Remove 8. I Value data feltet legg til filextensions for filtyper du ønsker ikke skal blokkeres av outlook separert med ; eksempel CHM;EXE;BAT;ZIP; 9. Klikk OK for å stenge Edit String dialogen. 10. Avslutt regedit ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå