thomassit0 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har sett på sony cdx r3300 som koster 1490 på komplett.no.. noen som vet om noen bedre til ca samme prisen ? eller har noen erfaringer med denne spilleren... og hvilke høytalere anbefaler dere hvis jeg skal bruke ca 2000 på fire høytalere 2 foran og to bak... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har selv en billig jvc mp3 spiller i bilen, kosta med 1229kr inkl frakt, kjøpt den på qxl.no. Funker meget fint, dog ikke så mange innstilliner som min pioneer deh-7100r.. Skal du dra alle 4 høytalerene med cd spilleren? Eller har du en egen forsterker til dette? Hvis ikke ville jeg satset på en spiller med mos-fet forsterker, da disse har en rms effekt på nærmere 30watt forhold til en billig spiller som klarer 20watt om du er heldig.. Pioneer deh3600mp, har en slik forsterker, koster rundt 2000kr. Har du sett på pakke tilbud på forskjellig webshops? Sjekk kelkoo.no, der finner du endel butikker som selger bilstereo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå