stian2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 JEg greier ikke å logge på MSN eller steam!!jeg er koblet opp mot switch og jeg har internett og nettverket virker. Vet noen hva som kan være galt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kommer du på nett med Internet Explorer? Har du brannmur på PC'en? Når oppstod problemet? Lenke til kommentar
stian2k Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Kommer du på nett med Internet Explorer?Har du brannmur på PC'en? Når oppstod problemet? ja nei Etter pc`n som hoster formaterte. Endret 10. juli 2004 av stian2k Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Heihei stian... Bare sånn at alle vet det så er de koblet slik: Internett > Switch > PC1 og PC2 ( pc1 hoster internett) Lenke til kommentar
stian2k Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Dette ser dårlig ut fuzzy Kan noen PLZ svare ,jeg klarer meg ikke uten cs Foresten fuzzy kom inn på gamingorb vis du leser dette:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå