Vaffelkake Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Da jeg skal flytte om en måneds tid, kan jeg ikke lengre dra på min 35kg tunge 21", og har bestemt meg for å kjøpe en flatskjerm Den må kunne brukes til spill uten problemer, og være 19" eller større. Må ha DVI-kontakt. Pris: Rundt 5000kr. Hadde vært fint om det fantes en litt robust skjerm, gjerne med bæreveske eller beskyttelsesveske. Jeg har selvsagt lest LCD-testene, og har kikket på disse. Det er en stund siden denne ble laget, og tenkte kanskje det hadde kommet nyere versjoner og nyere skjermer. Alle tips mottas med takk Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 til den prisen kan du bare glemme en spille skjerm type lcd, og som må være større enn 19". enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Billigaste 20" ligg vel no på 8000 (ein Acer modell) og den er ikkje akkurat topp kvalitet. Iyama sin 511S er vel det nærmaste ein kjem ein 20" som er billig og samtidig god. i 19" markedet er vel LGs L1910B ein god kandidat men 19"ere har etterslep nesten uansett. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 til den prisen kan du bare glemme en spille skjerm type lcd, og sommå være større enn 19". enkelt og greit. Vel, 19" funker fett det da. Jeg har sett på Eizo L767 som koster 7000. Regner med denne er blandt de beste fremdeles i 19"-klassen (?) Det betyr samtidig at jeg må opp i denne prisklassen for å få en "brukbar" skjerm. Denne skjermen skal erstatte den jeg har nå. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 eizo kommer med en ny modell som heter L768 i 19" klassen. Den vil prismessig legge seg på samme nivå som L767... Jørgen aka enden holder på å lager en anbefalingsguide for deg som skal ha deg LCD Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jørgen aka enden holder på å lager en anbefalingsguide for deg som skal ha deg LCD venter i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå