GRendal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hei skal ha en AMD 64 maskin med nvidia 6800 ultra, 1024 ram og litt annet snask. regner med at jeg må ha et kabinett og strømforsyning til å drive dette her. mitt spørsmål er: hva er det beste alternativet med tanke på pris? er meget prisbevisst, og bryr meg lite om hvordan det ser ut. takk for svar! Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kjøp et ATI Radeon X800-kort i stede for ultra Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hva med dette http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details eller dette som er både stilig og billig, men som leveres uten stømforsyning http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU268WB Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 f.hitman. Hvorfor gidder du? han har bestemt seg for Nvidia skjermkort, og disse er i mange tester bedre... Du vil sikkert bare starte enda en nvidia vs ati tråd, NERD!! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Kjøp et ATI Radeon X800-kort i stede for ultra Var ikke det svaret han var ute etter var det vel...! La mannen få velge selv! On topic : En Antec 480W har jeg selv og den er stille og yter meget bra. Eller du kan velge denne : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, det er nok av ATI vs nVidia tråder... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Lian Li PC6070B og MIST 480W Endret 10. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Lian Li PC6070B og MIST 480W jeg går for den. ser bra ut! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Lian Li PC6070B og MIST 480W jeg går for den. ser bra ut! Hehe. Driver og monterer det samme akkurat nå. Endret 10. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Kjøp et ATI Radeon X800-kort i stede for ultra offtopic. Han har ikke ledet til noe som har med ATI å gjøre i det hele tatt ! Han spør om kabinett og strømforsyning så plz......****... ONtopic. Jeg har også ett splitte nytt A64 system og jeg venter også på mitt GeForce 6800 Ultra og jeg har nettop også kjøpt nytt kabinett og strømforsyning (alt er nytt dermed) og er veldig fornøyd med mitt ! Kabinettet er ferdigmoddet sånn delvis og du kan se det her Hvis du evt skulle velge ett av Lepont kabinetta så kjøp 4 vifter med farger på (selv har jeg 2xblå,2xgrønne) og dette ble veldig kult med de blå lysene til viftene i front og grønne bak. Kjøp deg også en Rehobus viftestyring, har det også jeg. Når det gjleder strømforsyning så er jeg kjempe fornøyd med MIST 480W som du kan se her Den bråker UTROLIG lite, hører den rett å slett ikke, Utrolig lydløs, blir mere bråk med de viftene uten viftestyring og maksinen står 3m unna senga mi og jeg sover som en engel ! Lykke til *Edit* Skriveleif & du BURDE kjøpe kabel strømper ! er ett must og ser kult ut Endret 10. juli 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 f.hitman. Hvorfor gidder du? han har bestemt seg for Nvidia skjermkort, og disse er i mange tester bedre...Du vil sikkert bare starte enda en nvidia vs ati tråd, NERD!! Selvfølgelig er dette relevant. X800 har et betydelig lavere strømforbruk og vil dermed sette langt lavere krav til strømforskyning. Trådstarter skriver at han er prisbevisst, og da kan han dermed spare en del kroner på psu. Når det gjelder ytelsen er det jo ikke veldig store forskjeller heller. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) ***slettet*** Endret 10. juli 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå