Eddie22 Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg er på desperat leting etter fullversjonen av Fallout, Fallout 2. (Helst Fallout, kanskje) Setter umåtelig stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette. Synes ikke Fallout Tactics var så mye å skryte av, egentlig... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg kjøpte begge to i en sånn "best buy" ellerhvadetnåheter for ikke så lenge siden på ram og rom. Prøv der. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: Synes ikke Fallout Tactics var så mye å skryte av, egentlig... Jeg kjøpte Fallout Tactics for en ca. 6 mnd siden, og jeg må si meg ganske fornøyd med dette. Men så hører det med at jeg er en stor fan av UFO/XCOM-spillene og andre spill i samme stil/sjanger. Litt kult at man hadde forskjellige slutter i spillet avhengig hvilket valg man tok mot slutten av spillet (som Fallout 2). Leste et intervju med lederen i Black Isle, selskapet som lagde Fallout 1&2. Han sa at hvis det skulle komme en 3'er, så skulle den bli i 3D. Man kunne da f.eks. se forskjell på alle våpnene i spillet (og ikke bare et fast utseende for hver våpentype). Med en overgang til 3D kunne de kuttet ut alle de forskjellige sprites'ene (som tar uhorvelig mye plass - FT tok 3 CD-er) og heller brukt plassen på textures/models. Håper at Fallout 3 vil komme ut..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå