tomgunnar Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 halla folk.. er det tilfelle at netcom ikke låser annet enn kontant-telefonene? kjøpte nettopp en t630 med activetalk bundet i 12 mnd.men den viser seg å være åpent for alt telenor er jo kjent for å låse alt som er av mobiler uansett takk for svar:) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg kjøpte med SE T610 med Netcom kontant,den er låst til netcom i 12mnd.Mamma mobil som hun kjøpte med Netcom abb. det funket å putte mitt Telenor kontant kort i den mobilen.Altså den var ikke låst til Netcom. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Før var det sånn at netcom berre låste telefonne som gjekk til kontantkort pakker, mens telefoner som blei solgt med abo skulle vere frie. No har det begynt å komme operatørlåste netcom telefoner som ikkje er bundla med kontantkort, så det er ei endring på gang hjå netcom ang operatør låser. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg kjøpte en Motorola Startac for fire eller fem år siden med Netcom kontant, den var ikke sperret til noenting. 6600'en min ble kjøpt med Netcom active talk og den er heller ikke sperret. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Så lenge du har et abonnement, så er de ikke låst, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå