Erltot Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 ser ut som han har gitt opp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 kanskje ferie? er ferie tid nå vettu.. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Herregud? Hvor er det blitt av bildene mann? BTW: Hvordan kutta du ut vindu plassen, va brukte du? Pcgutten Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 sorry afk.. men har kje fått lkt ut bilder enna.. ein kompis har tatt bildene men han finne kje data kabelen.. men ska få fiksa d så snart eg kan MVH Pringles Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Herregud? Hvor er det blitt av bildene mann? BTW: Hvordan kutta du ut vindu plassen, va brukte du? Pcgutten jeg skjerte ut de rette sidene med vinkelsliper, så kutta jeg hjørnene med stikk sag. kossen d? MVH Pringles Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 ser da helt ok ut dette har du pusset kantene der du har skjært? (sorry om det står noen plass) Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 har pussa kantane litt jah. bra at du spurte, for d står ingen plass ! MVH Pringles Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ser ut som at det vinduet er skjært ut en smule feil, men siden dette kabinettet bare er for gøy så er det vell ikke så farlig. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Går det ann og skjære med stikksag i selve klærne til kabinettet? vet ikke helt va det utpå heter Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Går det ann og skjære med stikksag i selve klærne til kabinettet? vet ikke helt va det utpå heter ehh, vet ikke va du mener. men jeg brukte et aluminiums blad til stikk saga. PS. kantene er blitt rundere og finere! MVH Pringles Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kanksje på tide med litt bilder Lenke til kommentar
Irons Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 morsomt, gleder meg til å se de nye bildene av lakk jobben! Lakk er egentlig ganske enkelt, men tar en del tid. Grunn arbeid er tingen... her er min "oppskrift": 1. puss ned med 300 (eller noe, ikke lavere) korning, bare for å få av noe av den gamle lakken. 2. brukk primer!! tynne strøk er stikkord, og hold kanna en 20-30cm unda kassa, jeg tok ett tynt strøk, venta 5 min, tok ett til, vente 5 min og så ett til, la det tørke, gjerne over natta... 3. puss ned med 600korning, bare lett pussing, pass på og tørk av med en fuktig (ikke våt) klut som ikke loer!! gjenta steg 2!! 4. når andre strøket med primer har tørka pusser du ned med 600 igjen, bare lett, for å fjerne ujevnheter! 5. Nå starter den årntlige jobben spry på tynne lag med farge, samme prinsipp som primer, men prøv å bruk ett jevnt mønster og la det tørke ett døgn!! 6. puss ned lett med 800 korning eller høyere (jeg brukte 1200 de siste gangene) 7. gjenta til du er fornøyd! 8. klarlakk, gi den en fin blank og slitesterk "hinne"... om alt går bra du så har du en groooooom finish!! \\Sp33D Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 update kommer snart! (ein kompis må få tak i ledningen t kameraet) MVH Pringles Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Og vær så snill og resize bildene dine. Føler du virkelig at du trenger de 2048 x 1472 pixlene? Resize de heller til 400x300 pixler og legg ut bildene i tråden istedenfor linker. Evt. link opp 400x300 bildene til større bilder. Er så slitsomt å lese om man må trykke på linker, og i tillegg må scrolle opp og ned og sidelengs for å se alt. Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 ehy eg har endelig fonne kabelen min så siden ørjan e ute å pewle damå si så har eg lagt ut bildene på ftp'n min her er bildene Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) hahha den va god ..lol aleks legg mine bilder ut på ftpen din så kontakte du mg på msn Endret 28. juli 2004 av Margarus Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 margarus.. dine bilder ligge her... www.alekslarsen.net/mt5 eg barra tulte da.. ørjan trua meg t å sei det neida.. men det var bare en liten vittighet Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) UPDATE! endeligt er bildene kommet! her har fronten fått ei ny lakkering her har venstre siden (sett forfra) fått en omgang med pusse maskinen og et nytt strøk med lakk (er ikje helt ferdige med lakkinga, trenger flere strøk) Toppen på kabinettet. er ganske fornøyd med lakkinga der jaja, d var d for denne gang. må få hentet kabinettet mitt. ( oss en kompis ) for å få satt in vinduet. Takk til Carebear2k for spons av FTP' MVH Pringles Endret 28. juli 2004 av pringles^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå