pringles^ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 har komt litt i gang med modden på et grått KJEDELIGT IBM? kabinett. har sprayet kabinettet invendig og utvendig, laget et forslag til vindus form, lakket cd-rom og floppy. jeg gjør dette KUN for GØY å for å ha noe å gjør på! kabinettet skal ikje brukes til en pc... va jeg har tenkt å gjøre: spraye kabinettet inn - og utvendigt (DONE) lakke cd-rom og floppy (DONE) sette inn vindu. vifte hull i sida på kabinettet under vinduet? kansje en vifte i toppen. kommer noen bilder snart tar gjerne imot komentarer..! MVH Pringles Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 fargen er GUL utvendig og MØRKE BLÅ innvendig MVH Pringles Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) her kommer d noen bilder. slik ser kabinettet ut innvendig med mørke blå farge. http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pr/...es/01010006.JPG forslag til vindu, har skrapt av litt maling på siden der det er kvitt. tenkte på et vindu under vinduet på venstre side? http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pr/...es/01010005.JPG kommer flere bilder etter hver som jeg holder på. skal se om jeg får skjert ut vinduet i løpet av morgendagen. MVH Pringles EDIT av moderator - Fjernet IMG taggene i linkene da bildene var enorme... - Endret 10. juli 2004 av Afseth Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 WOW!!!!! dei blei aaaaaaalt for stoooore!!!!!!! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 WOW! Litt store og utydlige bilder. Kan du forminske dem litt? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Et eller annet bildebehandlingsprogram? PhotoFiltre er gratis. Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 STORE bilder ja maks bilde str på bilder som vises i forumet er 400x400 Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Forminsk bildene dine en del. Ser knapt hva det er Ikke hver dag jeg får bruk for sidelengs scroll, hehe.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Fjernet IMG taggene på bildene. Hvis dere har så store bilder, vær så snill å ikke legg de ut på forumet, legg bare en link her så vi kan klikke oss inn på de. Hvis dere absolutt må ha de med i selve tråden, så forminsk bildene til maks 600 pixels i bredden, slik at vi slipper å scrolle sidelengs (husk at noen kun har 800 pixels skjermbredde og at noen pixels går med til sidemenyen på forumet). Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Oi! Er det endret fra maks 400 til maks 600 pixels nå? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Oi! Er det endret fra maks 400 til maks 600 pixels nå? Det står ikke noen endelig maks bildestørrelse i retningslinjene, og forskjellige moderatorer har vel forskjellige preferanser. Men 400 i maks pixelbredde høres jo greit ut det også... kanskje vi bør holde oss til det da, hvis det er det som er blitt praktisert tidligere. Lenke til kommentar
CareBear2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Niiiiiiiiiiice btw: eg kjenne pringles^ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvem har lært deg å lakke? en tagger? det ser jo helt ikke ut.. men så er det jo på gøy da.... noen gode råd. 1. ser ut til at du har holdt lakkboksen for nært overflata derfor renner lakken.. 2. alt for kjukke lag med lakk, defor ser det ut som lakkoverflata ut som appelsinhud (tatt i betraktning at overflata er grov) 3. grunning bruker å hjelpe på allerede lakkerte overflater Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 steike det ser ut som min gamle ibm aptiva med ny lakering jo Lenke til kommentar
pringles^ Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 kommer flere bilder nå.. må bara få legga dei ut på ftp'en.! MVH Pringles Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Paint er jo et fint program til å redigere størrelsen på bildene da Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ganske off-topic, men vil bare gi et lite råd: ImageResizerPowertoySetup.exe Enkelt og fint program. Høyreklikk på bildet du vil endre størrelse på, klikk resize picture, velg størrelse og så har du et lite og fint bilde Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ganske off-topic, men vil bare gi et lite råd: ImageResizerPowertoySetup.exe Enkelt og fint program. Høyreklikk på bildet du vil endre størrelse på, klikk resize picture, velg størrelse og så har du et lite og fint bilde Takk arehei. Den program va sjenial! Hilsen Lars (skrivefeil er der fordi jeg vil) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Gode lakktips over er gode å ha med! Fint med ny bilde-strørrelse! Tenkte jeg skulle titte men avslutta når jeg paserte 600 kByte. *** Oi! Er det endret fra maks 400 til maks 600 pixels nå?Mulig han mente at vi bruker 400*400 som alltid men når det trengs: max 600pixler horisontalt Skal man f.eks. utheve en liten detalje kan man bar klippe ut den detaljen istedenfor for hele rommet. For da trenger man ikke mer en 400*400 Var det forstårlig? LOZER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå