pcgutten Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hei! Jeg kjøpte meg en tube Artic Silver 5 i dag. Det skulle jo gå greit det tenkte jeg og smurte ut. Men det jeg undret meg litt på er at før hadde jeg null niks kjølepasta. Da var tempen på 42idle med kjølepasta på nå er den på 39idle? Er ikke dette dårlig? Har jeg tatt på for mye? Burde den ikke synke med 10 grader circa? Btw: Visst denne er feilposta, flytt den da plz Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Har du vannkjøling??? hvist du ikke har det så ser temp fin ut den.. Endret 10. juli 2004 av Røbber Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Har ikke vannkjøling! Og cpuen er bare en amd duron 800mhz Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Sjekke om det er kontakt med CPU , og hvist den er det så er det din temp.. Du trenger ikke mye Artic Silver, bare litt på kjernen og strykk over med en litten papir bit Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Kan jeg fjerne laget jeg har lagt på? Jeg har noe white sprit liggende Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bruk isopropanol til regjøring. Lenke til kommentar
Greez Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Kan jeg fjerne laget jeg har lagt på? Jeg har noe white sprit liggende Ikke bruk white sprit til å rense bort kjølepasta med. White sprit legger igjen en olje hinne som hindrer dårligere varmeoverføring fra cpu til kjølleblokk. Isopropanol (kondens fjerner) eller Rød Sprit er det beste Endret 10. juli 2004 av Greez Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 10Grader er du gal, 3-4 grader er det du henter på goop. Mulig 1 eller 2 grader til når goopen har fått satt seg ordentlig til. Noe som ArticSilver 5 trenger litt tid på. Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bruk en Q-tips med eller uten isopropanol for rengjøring av CPU... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Bruk heller kaffetrakterfilter. De loer ikke. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg brukte white sprit jeg... Håper det ikke er noe gale i det??? Visst ikke kan jeg vel rense med det dere sa? Og hvor får jeg kjøpt dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis du leser svarene du har fått, finner du ut at White Spirit skal ikke brukes. Dra på nærmeste bensinstasjon og kjøp isopropanol eller kondensfjerner. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Okei: Men er det farlig når jeg har brukt white sprit? Går dette laget vekk når jeg bruker kondensmiddel eller det andre? Nikkor: Hvor lang tid bruker ArticSilver 5 på og sette seg til rette? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ca 200 timer. Bruk isopropanol eller lignende. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 10Grader er du gal, 3-4 grader er det du henter på goop.Mulig 1 eller 2 grader til når goopen har fått satt seg ordentlig til. Noe som ArticSilver 5 trenger litt tid på. Har selv opplevd 20C temp fall med ny goop og av med en metall plate som skulle beskytte Cpu. så 10C med ny goop er fullt mulig Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Skifta du kjøling i samme slenge da eller? Fra luft til vann? eneste gangen jeg opplevde slike tilstander var da jeg gikk fra luft tiul vann. En god goop i dag senker ikke tempraturen sykt mye. Det var mere før. Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Spørs jo litt hva du går fra da vettu...generisk hvitt kladd -> AS5 kan være rimelig bra forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå