sull Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) http://www.vg.no/sok/index.hbs?query=israels%20mur Hva syns dere om denne kontroversielle muren? Endret 10. juli 2004 av sull Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hva de gjør på Israelsk jord er meg knekkende likegyldig. Men de burde ta vekk muren/gjerdet fra palestinsk jord. Dessuten er begrunnelsen fra Israel og USA om å se bort fra rettens avgjørelse ganske så latterlig da FN-retten er til for å løse rettslige konflikter mellom to nasjoner. Og Israel har bygd på en jord som rettslig tilhører palestinerne. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg er fullstendig enig med FNs avgjørelse (i hvert fall det av den vi har fått høre gjennom media). Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Den er direkte latterlig, og Bush kan henge seg sammen med Sharon. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Palestinerne hevder at det er tyveri av land, fordi den flere steder går inn på palestinsk territorium. Jeg trodde eiendomrett var noe kapitalen brukte for å utnytte arbeiderklassen? Det er arrogant av palestinerne å påstå at det finnes noen mur. Som kjent er sikker viten ikke mulig. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hva de gjør på Israelsk jord er meg knekkende likegyldig. Men de burde ta vekk muren/gjerdet fra palestinsk jord. Hmm...det skal godt gjøres da Israel ligger i Palestina. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hva de gjør på Israelsk jord er meg knekkende likegyldig. Men de burde ta vekk muren/gjerdet fra palestinsk jord. Hmm...det skal godt gjøres da Israel ligger i Palestina. Men Israel er faktisk definert som en egen stat. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Palestina er ikke et land. Og det er heller ikke noen palestinsk stat, enda. Muren forhindrer utvilsomt angripere fra a komme seg inn pa Israelsk omrade. Men Israel har helt sikkert satt muren en del steder de ikke burde ha satt den, og det ma de slutte med. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hva de gjør på Israelsk jord er meg knekkende likegyldig. Men de burde ta vekk muren/gjerdet fra palestinsk jord. Hmm...det skal godt gjøres da Israel ligger i Palestina. Prøver du å være smart? Pell deg vekk ned i det grumsete hullet du kom i fra. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Den er direkte latterlig, og Bush kan henge seg sammen med Sharon. Prøver du å være smart? Pell deg vekk ned i det grumsete hullet du kom i fra. Dette var saklighet på høyt nivå. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 PelsJakob: faen ta usaklige idiot.. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 PelsJakob: faen ta usaklige idiot.. Jaha? Det er altså usaklig å påpeke at sikkerhetsgjerdet har ført til en drastisk nedgang i terroristangrep, akkurat som gjerdet på Gazastripen gjorde tidligere? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jaha? Det er altså usaklig å påpeke at sikkerhetsgjerdet har ført til en drastisk nedgang i terroristangrep, akkurat som gjerdet på Gazastripen gjorde tidligere? du kunne ha fremstillt det på en mindre diskriminerende måte..det skjønner Du Og...denne saken er ingen spøk heller...den rammer mange liv, både palestinske og israelske... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ikke vær så hårsåre da. Han bare fikk fram poenget sitt med en vitsetegning. Uansett hvor uenige dere/jeg måtte være. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 PelsJakob: faen ta usaklige idiot.. Ro ned gemyttene folkrens. Den tegningen ga en meget god beskrivelse av situasjonen. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Den tegningen ga en meget god beskrivelse av situasjonen. At PLO/Yassir Arafat og FN samarbeider for å drepe jøder? Endret 18. juli 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Den tegningen ga en meget god beskrivelse av situasjonen. At PLO/Yassir Arafat og FN samarbeider for å drepe jøder? FN er terroristenes nyttige idiot. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Den tegningen ga en meget god beskrivelse av situasjonen. At PLO/Yassir Arafat og FN samarbeider for å drepe jøder? FN er terroristenes nyttige idiot. Du er virkelig blindet av idioti om du tror på det du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå