L0ko Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Heisann! Mottar en mengde emails kvar dag med "Vakre roser jeg sammenligner med deg" og en fil som NAV 2004 registrerer virus på og sletter. Går det an å unngå å få disse mailene? veldig irriterende å komme hjem og finne 10 mailer på 3-4 timer med virus.. Noen snakka om at eg kan filtrere ut sånne mail, korleis gjer eg det? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Mottar en mengde emails kvar dag med "Vakre roser jeg sammenligner med deg" og en fil som NAV 2004 registrerer virus på og sletter. Går det an å unngå å få disse mailene? Så vidt jeg vet er det ikke mulig med mindre internettleverandøren din tilbyr noe som dette. Denne tjenesten fra Telenor sletter e-poster med virus så fort de kommer inn på e-post kontoen. Endret 10. juli 2004 av Umbra Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvis du bruker Outlook kan du bruke spam filter. Lenke til kommentar
L0ko Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 ok, det skal eg prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå