Xecuter Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 når jeg tar ut et spill (etter å ha spilt det selvsagt) av dvd-rommen returnerer xboxen ikke til evox dashboardet... hva er galt? må starte xboxen på nytt hver gang... VELDIG tungt! help! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er vel ikke noe galt,er vel stort sett slik på alle box`er. Jeg har forøvrig Avalaunch og trykker manbegge triggerne, samt start og svart knapp samtidig så "rebooter" man xboxen Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har forøvrig Avalaunch og trykker manbegge triggerne, samt start og svart knapp samtidig så "rebooter" man xboxen de samme knappene brukes på evox dashboard men de virker ikke... jeg kan prøve å legge inn avalaunch som et program, så kan jeg se om det virker.... Lenke til kommentar
Magus Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du må gå inn i options på Evox og sette på IGR (In Game Reset). Da skal det funke. Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 IGR kan vel også aktiveres som en grunnleggende funksjon allerede i biosen også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå