Supernaut_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hei , jeg lurer på hva deres favoritt sider er : Sett det gjerne opp slik. Gaming sider. gamer.no Hardware sider www.hw.no Nyhets sider www.vg.no Ja dere skjønner opplegge! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg besøker http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=251105 hver dag.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Inspirasjon: CSSZengardens Nyheter: Dagbladet.no Er vel kun dem jeg besøker daglig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Nødvendig: Forum.hw.no Nyheter: www.vg.no / www.dagbladet.no / www.itavisen.no Mail: Domeneshop (Outlook Express og mailserveren erke venner lenger) / GMail / Hotmail Folk sine hjemmesider for å se om det har skjedd noe.. Btw elendig setning i topic, og hva er du ute etter i denne tråden ? Hvilke sider vi besøker daglig (som topic sier, eller favorittsidene våre (som innlegget sier) ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Vi har hatt slike threads nylig oppe og ta å bruk søk på dette emne i Off-Topic og du vil finne. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg