Gå til innhold

Erfaringer med mobilhandel fra telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel mer abb det går på. Du må jo også ha visa kort for å kunne bruke i det hele tatt.

du trenger ikke visa kort for å benytte deg av mobilhandel, finns jo mobilhandel m/mobilkonto og overføring direkte fra bank kontoen din... det er 3 måter det :)

Lenke til kommentar
Min eneste negativ erfaring er at Ericsson p900 ikke støtter Telenor mobilhandel. Eller er det kansje at Telenor Mobilhandel ikke støtter p900? Jeg har Mobilhandel og p900.

Har du prøvd sim-kortet ditt på en annen telefon. Alle nye telefoner skal støtte mobilhandel. Det kan hende at sim-kortet ditt er for gammelt.

Lenke til kommentar
oki da... bruker overføring fa bankkonto via visakort jeg.

 

Men har du noen erfaringer?

 

Siden du har "litt" mer peil enn meg virker det som :)

du finner mer info her : http://telenormobil.no/mobilhandel/index.jsp

 

Og til du med p900, hvilken feil mld får du?? det har ingenting med tlf din å gjøre, men tjenesten krever et nytt sim kort. Støtter visst ikke noen av de eldre sim kortene... :roll:

 

jeg har kun brukt Mobilhandel m/visa og det fungerer fint, er nok den enkleste og beste løsningen...

Lenke til kommentar

kan den person som sa at man kan kjøpe 3 mobiler i året på et telenor abbonement skrive hvordan han/hun kan skrive det?

 

har pratet med telenor og de sa kun en telefon i året!?

 

det gikk altså ikke ann å videreføre ytteligere 12 mnd ved kjøp av en telefon innen de 12 mnd har gått.....

Lenke til kommentar
Min eneste negativ erfaring er at Ericsson p900  ikke støtter Telenor mobilhandel. Eller er det kansje at Telenor Mobilhandel ikke støtter p900? Jeg har Mobilhandel og p900.

Har du prøvd sim-kortet ditt på en annen telefon. Alle nye telefoner skal støtte mobilhandel. Det kan hende at sim-kortet ditt er for gammelt.

Det virker på min gamle T68. Bruker mobil handel til å fylle opp Kontant Kortet og flytter simkortet over til T68 og deretter tilbakers til p900. Noget tungvint, men får 15% mer ringetid. Jeg har vært i kontakt med Telenor Suport og de inrømmer feil-problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...