UUnreal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har akkurat registrert meg der. Vil gjerne høre postive og negative er erfaringer. Lenke til kommentar
T J Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Min eneste negativ erfaring er at Ericsson p900 ikke støtter Telenor mobilhandel. Eller er det kansje at Telenor Mobilhandel ikke støtter p900? Jeg har Mobilhandel og p900. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Er vel mer abb det går på. Du må jo også ha visa kort for å kunne bruke i det hele tatt. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er vel mer abb det går på. Du må jo også ha visa kort for å kunne bruke i det hele tatt. du trenger ikke visa kort for å benytte deg av mobilhandel, finns jo mobilhandel m/mobilkonto og overføring direkte fra bank kontoen din... det er 3 måter det Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) oki da... bruker overføring fa bankkonto via visakort jeg. Men har du noen erfaringer? Siden du har "litt" mer peil enn meg virker det som Endret 12. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Min eneste negativ erfaring er at Ericsson p900 ikke støtter Telenor mobilhandel. Eller er det kansje at Telenor Mobilhandel ikke støtter p900? Jeg har Mobilhandel og p900. Har du prøvd sim-kortet ditt på en annen telefon. Alle nye telefoner skal støtte mobilhandel. Det kan hende at sim-kortet ditt er for gammelt. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 oki da... bruker overføring fa bankkonto via visakort jeg. Men har du noen erfaringer? Siden du har "litt" mer peil enn meg virker det som du finner mer info her : http://telenormobil.no/mobilhandel/index.jsp Og til du med p900, hvilken feil mld får du?? det har ingenting med tlf din å gjøre, men tjenesten krever et nytt sim kort. Støtter visst ikke noen av de eldre sim kortene... jeg har kun brukt Mobilhandel m/visa og det fungerer fint, er nok den enkleste og beste løsningen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har ikke prøvd det selv men skulle fikse det for mamma og da gikk det ikke pga. at sim-kortet hennes var for gammelt. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 kan den person som sa at man kan kjøpe 3 mobiler i året på et telenor abbonement skrive hvordan han/hun kan skrive det? har pratet med telenor og de sa kun en telefon i året!? det gikk altså ikke ann å videreføre ytteligere 12 mnd ved kjøp av en telefon innen de 12 mnd har gått..... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 hmmm.. jeg kan bruke mobilhandel, men jeg skal ha ny telefon nå. Kan det være smart å få nytt simkort da? Eller har det lite å si? Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hmmm.. jeg kan bruke mobilhandel, men jeg skal ha ny telefon nå. Kan det være smart å få nytt simkort da? Eller har det lite å si? hvis du kan bruke mobilhandel nå så trenger du ikke nytt sim-kort Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Bare tenker på om det har skjedd forandringer på sim kortet siden sist. Hvis det f.eks. kommer nye tjenester jeg ikke kan bruke fordi simkort er for gammelt. Lenke til kommentar
T J Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Min eneste negativ erfaring er at Ericsson p900 ikke støtter Telenor mobilhandel. Eller er det kansje at Telenor Mobilhandel ikke støtter p900? Jeg har Mobilhandel og p900. Har du prøvd sim-kortet ditt på en annen telefon. Alle nye telefoner skal støtte mobilhandel. Det kan hende at sim-kortet ditt er for gammelt. Det virker på min gamle T68. Bruker mobil handel til å fylle opp Kontant Kortet og flytter simkortet over til T68 og deretter tilbakers til p900. Noget tungvint, men får 15% mer ringetid. Jeg har vært i kontakt med Telenor Suport og de inrømmer feil-problemer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noget tungvint, men får 15% mer ringetid. Du får jo den bonusen når du lader opp fra nett også? På Telenor sine sider Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Minibank også vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå