the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Slik får du en gratis neck strap: Gå inn i butikken hvor mobilen din sist var, spør om du får en. Eller så kan du kjøpe et kontant kort der og spørre om du får en neck strap. Til dere med abonement: Kjøp kontantkort! Eller finn på noe annet lurt... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Slik får du en gratis neck strap: Gå inn i butikken hvor mobilen din sist var, spør om du får en. Eller så kan du kjøpe et kontant kort der og spørre om du får en neck strap.Til dere med abonement: Kjøp kontantkort! Eller finn på noe annet lurt... Eller gå inn i en skobutikk og kjøp en med f.eks. puma logo på.. De koster ikke så mye at det gjør noe.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hmm... Selger skobutikker slike også? Jaja... Jeg har nå funnet en med sånn "playboy" logo som jeg synes er litt tøff jeg da Og ja, lærveske er og forblir Harry!! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skrev 2-3 innlegg på et forum og vant en neckstrap. Men kommer den til å bli bli brukt? Nei, tråden ryker hvis jeg henger 3660 i den og finner heller ikke ut av hvor den skal henge Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har flere slike Neckstraps jeg, sånn får man her og der egentlig, særlig om sommeren (litt sent nå...), bl. a. fulgte det med i et av de siste Autofil-bladene... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Amobil burde hatt en som de sendte til alle brukere med over 100 innlegg! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Amobil burde hatt en som de sendte til alle brukere med over 100 innlegg! Eller over 1000 :!: Men at amobil kunne sendt ut sånne, eller solgt sånne hadde ikke gjort noe, hadde kjøpt på flekken! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 VG gir bort masse sånne. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Skrev 2-3 innlegg på et forum og vant en neckstrap. Men kommer den til å bli bli brukt? Nei, tråden ryker hvis jeg henger 3660 i den hahahahahahahahahha :!: (vel, jeg skal jo egentlig ikke le, siden min mobil veier mer ) Endret 17. august 2004 av INGaR Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg virker sikkert litt dust i hue nå, men får man satt på en neckstrap på en SE t630? Evt hvor?? under? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Begge deler ser jo forjævlig ut! Legg den i lomma!! Og få dårlig sædkvalitet - Man får kjøpt neckstraps og lignende overalt igrunn. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg virker sikkert litt dust i hue nå, men får man satt på en neckstrap på en SE t630? Evt hvor?? under? Ta av bakdekselet, og der er det plass til en liten tråd Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Oki.. Thx!!! Regnet egentlig med at d var der når jeg så nøye etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå