Nilsen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg skal få meg denna vannkjølinga pga at jeg jobber der hvor den selges.. viftene kan man ikke kalle lydløse(32,7db) noen som veit om noen slimsize vifter på ca 20db slik som de på bildet? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg skal få meg denna vannkjølinga pga at jeg jobber der hvor den selges.. viftene kan man ikke kalle lydløse(32,7db) noen som veit om noen slimsize vifter på ca 20db slik som de på bildet? Primecooler på microplex har vifter i slim utførelse på 15 i høyden istedenfor 25 som er vanlig. 21db. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 testa settet i dag.. det ka umulig være 32 db.. var ikke klar over at den stod på jeg før jeg så på viftene.. *lydløst* Lenke til kommentar
The_Cook Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Håper det er bedre kvalitet på vannkjølinga dems, enn det er på Qtec PSU'n. Gidder du å poste noen resultater kanskje? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 testa settet i dag.. det ka umulig være 32 db.. var ikke klar over at den stod på jeg før jeg så på viftene.. *lydløst* Har opplevd det samme med mine 120mm titan 32dB vifter. Disse er lydløse, noe som mine 80mm 28dB sunbeam vifter ikke er! Jeg var sikker på at jeg hadde blitt tilsendt feil vifter, noe som jeg nesten er fortsatt. (120mm viftene seff) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 skulle sette på vannkjølinga i da.. men blokka passa ikke får se om de gidder å kjøpe inn noen andre bloker.. Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvor selger de den vannkjølingen der? Hvor mye koster den? Ser litt artig ut til en liten maskin jeg har stående. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 once again www.onceagain.no 1300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå