CaNaBiS Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Heisann, no har jeg endeli kjøpt meg en mobiltelefon med camera osv... (bruker nesten aldri mobil til annet enn sms), å valget ble en Nokia 3200! Men nå har jeg fått ett problem! Høytaler kommer på automatisk og alltid når jeg ringer eller andre ringer.. Det går ikke ann å ta den av heller.... Detta har skjedd me 2 veninner av meg tidligere åsså.. Er dette noe som dekkes av garanti? fordi når jeg kjøpte den prøvde de i butikken å overtale meg til å kjøpe forskiring til 30,- mnd... Men jeg sa nei, fordi det trenger jeg ikke... Så jeg lurte bare på om det er flere uti hw verden som har fått dette problemet, å hvordan dere løste dette.. Mvh, Marius Irritert Nokia bruker Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har du ikke vært borti noe instillinger av noe slag?Søstra mi har en N3200.Hun har ikke vært bort det problemet.Ta den med til hvor du kjøpte den og få de til å se på den. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Dette dekker sannsynligvis garantien. Jeg hadde dradd til butikken og forklart feilen. De er vel pliktig til å ta inn telefonen og reparere den om kunden finner feil ved den. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Dobbelpost Endret 10. juli 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 --- Du kan prøve Gjennopprett Fabrikkinnstillinger (tror det fortsatt heter det). Kan hende at det løser problemet. Ellers må du gå til butikken å få det fikset, sannsynligvis med en firmware-oppgradering. Burde være enkelt og greit. Uten tvil garantisak ja. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 --- Du kan prøve Gjennopprett Fabrikkinnstillinger (tror det fortsatt heter det). Kan hende at det løser problemet. Ellers må du gå til butikken å få det fikset, sannsynligvis med en firmware-oppgradering. Burde være enkelt og greit. Uten tvil garantisak ja. Ja, hadde tengt meg til butikken, men er en haug me folk som søv over heile kjelleren her, så gidd ikje dra enda. Tengte liksom att vist dem ikjke fixer det så er det litt teit, å da vist det er mange andre som har fått det problemet så skal det bli ordning... Men telefonen er jo ikke meir enn nokkre daga gammel. kjøpte den onsdag i forrige uke.. Fabrikk instillingene funka ikkje Prøvde det igår.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Men telefonen er jo ikke meir enn nokkre daga gammel. kjøpte den onsdag i forrige uke.. Da burde du kunne prøve deg på DOA. Dead On Arrival. Så vidt jeg vet er ikke dette loven, men heller en "garanti" de fleste produsenter yter. Altså at hvis feilen og mobilen er HELT ny (og det er den vel omtrent) så kan du få ny mobil. Men krav på fiksin har du ihvertfall uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå