Gå til innhold

Når skal folk skjønne det.

Xbox-PS2

Anbefalte innlegg

Når du spiller Colin Mcrae rally eller Richard Burns rally etter å ha spillt RSC 2 og WRC så merker ihvertfall JEG at noe mangler. Det tok litt tid å finne ut hva, men nå har jeg endelig identifisert "problemet".

Det er at Dual Shock'en (ristingen i kontrollen) er mye mindre brukt her enn i de to andre spillene. Her brukes ristingen bare når du krasjer, mens i de andre brukes den til å simulere det underlaget du kjører på. Dette synes jeg er en viktigdel av opplevelsen og det føles plutselig mye mer virkelig. Jeg håper at spillutviklerne snart også sinnser dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg er ikke enig med deg. Synes den ristingen i kontrollen er dum uansett. Den simulerer ingen verdens ting. Er bare et forstyrrende element i spillingen. Som regel slår jeg det av i alle spill. :)

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar
Nei, jeg er ikke enig med deg. Synes den ristingen i kontrollen er dum uansett. Den simulerer ingen verdens ting. Er bare et forstyrrende element i spillingen. Som regel slår jeg det av i alle spill. :)

Hvis du allikevel hadde slått av ristingen så hadde det vel ikke brydd deg om det var risting hele tiden.

Jeg synes ihvertfall ristingen i RSC 2 er bra, kult når du spinner. Det skulle kanskje vært litt mer forskjell på de forskjellige underlagene da hadde det blitt nesten genialt.

Lenke til kommentar
Enkelt og greit, still inn riktig tidssone i profilen.

Dessuten, hva er det med 13:37?

Jasså nå.. Kanskje det var en idé? :D

*Dunke hodet i veggen*

13:37 er så magisk fordi 1337 på "h4xxor-spårket" blir LEET.. Eller elite om du vil.. Det var tøft en periode, men begynner å bli utdatert :whistle:

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...