Benny_The_Brain Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer. Hva måtte du bytte det i? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer. Hva måtte du bytte det i? Ingenting var ikke på GmailSwap engang! En fyr sendte meg mail med invite så fikk jeg det Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Noen som gidder invitere meg også?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.spymac.com/index.php er 1 gb mail der og + 100 mb hjemmesideplass gratis. Funker da sikkert like greit som Gmail det? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Skjønner heller ikke styret rundt Gmail. For det første, hva skal man med 1 GB mailbox? For det andre, det er da andre leverandører med bedre tilbud hvor man feks. kan bruke POP/IMAP og ikke bare web. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg fikk gmail i stad Annonserte på gmailswap.com med å gi 40 spenn til en uteligger i oslo Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) dobbelpost Endret 12. juli 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Skjønner heller ikke styret rundt Gmail. For det første, hva skal man med 1 GB mailbox? For det andre, det er da andre leverandører med bedre tilbud hvor man feks. kan bruke POP/IMAP og ikke bare web. Sende store vedlegg/filer kanskje? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Skjønner heller ikke styret rundt Gmail. For det første, hva skal man med 1 GB mailbox? For det andre, det er da andre leverandører med bedre tilbud hvor man feks. kan bruke POP/IMAP og ikke bare web. Sende store vedlegg/filer kanskje? er det ikke 10 mb som er grensa da? er ikke så mye det da.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Skjønner heller ikke styret rundt Gmail. For det første, hva skal man med 1 GB mailbox? For det andre, det er da andre leverandører med bedre tilbud hvor man feks. kan bruke POP/IMAP og ikke bare web. Sende store vedlegg/filer kanskje? er det ikke 10 mb som er grensa da? er ikke så mye det da.. Fortsatt bedre enn Hotmail... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 jeg kan sende vedlegg på 18 mb på min Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Jeg fikk to invites etter 10 minutter. Jeg sjekket e-posten min og det stemte. Problemet er nå at jeg ikke vet hvordan jeg skal gå videre. Hvordan skal jeg komme inn på min GMail konto? Jeg prøvde å logge meg inn med brukernavnet og passordet jeg fikk når jeg registrerte meg for swapping hos GMail. Hva gjør jeg nå? Edit: Jeg fant ut av det Endret 22. juli 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
kns Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 For det første, hva skal man med 1 GB mailbox? Jeg for min del synes det er greit med tanke på backup. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor hypen er så enorm omkring GMail når man får samme pakken hos Spymac.com, uten å måtte styre med dette invite-opplegget... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 For det første, hva skal man med 1 GB mailbox? Jeg for min del synes det er greit med tanke på backup. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor hypen er så enorm omkring GMail når man får samme pakken hos Spymac.com, uten å måtte styre med dette invite-opplegget... OT: Hvordan klarer egentlig SpyMac å levere 1gb e-mail gratis til alle som vil ha det? Lenke til kommentar
kns Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Aner ikke. Har også lurt på det. Forøvrig er det vel lite trolig at alle som registrerer seg benytter seg av alle 1000MB.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det kjipe med Gmail er at det ikke er mulig å slette e-post. Hva skjer hvis man sender inn en mega pakke i en e-post som vil føre til at kontoen blir full. Hvil de slette alt eller er det slutten for den kontoen? Jeg liker dog ikke tanken på at Google kan scanne e-posten min for å sende meg tilpasset spam/reklame. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Eg er spymac-brukar, men har aldri fått tatt i bruk epost-biten der... Eg trur det er mange med meg, for eg har ikkje hatt stabil tilgang til Spymac på over ei veke... Serveren er ofte veldig treig, og ofte forsvinn ting du har skrivd (og glømt å ta kopi av), fordi systemet feiler ved sending. Eg krysser fingre og tær for at Spymac skal få ordna alle problema sine, for "comunity"-biten i Spymac er kjempekjekk! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det kjipe med Gmail er at det ikke er mulig å slette e-post Det går ann det jo Bare å gå på "more actions" så "move to trash" så trykke på knappen "delete forever". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå