Bimmer325ia Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Noen som har testet fjærnkontrollen på K700? Lenke til kommentar
Superkorn Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Nei, jeg har ikke forstått hvordan denne funker? Står ingenting i bruksanvisningen heller. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 nå vet jeg ikke så mye om fjernkontrollen på K700i, men jeg vet at de forskjellige apperatene har koder for frekvensen sin. Jeg kjøpte en fjernkontroll til tv'en og måtte programere fjernkontrollen (ikke no vanskelig sak altså. Bare hold inne to bestemte knapper, tast koden på tre siffer, klikk på en knapp til...). Lenke til kommentar
vendetta Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg prøvde den nå nettopp, kan brukes som "nødmus". Bare å koble til bluetooth osv, og trykke på fjernkontroll inne på bluetooth menyen, så funker det! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har lagt til min K700 på pc-en, og filetransfer funker.. Men denne fjernkontrollen funker IKKE! .. Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Noen som veit hvordan man får brukt k700 som fjernkontroll på tven? Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Det kan hende programvaren som følger med bluetoothen din ikke støtter denne funksjonen. Min gjorde ikke det, men hvis dere følger instruksjonene på denne siden så skal det funke. Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe! det er helt rått med fjærnkontrollen :!: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Bimmer! Noe spess du gjorde på pc-en for å få den til å funke? Funker ikke her... :/ Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hvis du har samme som meg (billionton) så går du på "my bluetooth places" og legger til tjeneste "mus" Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Prøver, men får ikke kontakt med K700... :/ Dog, filoverføring har jeg fått til å funke. Er det et spesielt sted i menyen en må være for å legge til nye tjenester? Når jeg velger Network Access - Mouse/Keyboard så får pc-en aldri kontakt med mobilen... Endret 11. juli 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Du har selvfølgelig satt på BT på mobilen? Og du må velge "alle enheter" Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Du har selvfølgelig satt på BT på mobilen?Og du må velge "alle enheter" Nei.. Trodde BT var IR jeg. Japp, BT er nok på. Hvor står "alle enheter?" Har jo lagt te pc-en allerede ... Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 når pc`n søker etter bluetooth mus,keyboard osv da må du velge alle enheter så kommer mobilen opp Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kan noen forklare hvordan jeg får til og koble min k700 som fjernkontroll. Hvor skal jeg legge til bluetooth mus ? I kontrollpanel legg til ny maskinvare ? Finner ikke ut noe som helst. Lenke til kommentar
nxm Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fjernkontroll på K700i? Hva snakker vi om her? Er dette noe som liksom er inkludert på telefonen, eller er det snakk om et program du laster ned fra nettet som fungerer på telefonen? Kan noen fortelle meg litt mer om dette hadde jeg vært en lykkelig mann. Og gjerne også hvor man da evt. skal kunne laste ned noe sånt. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 det står om dette i brukerboka til mobilen ...kommunikasjon---bluetooth---fjernkontroll Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Går det ann å bruke K700 til å styre winamp med? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ja det går ann og bruke k700 til og styre winamp...k700 blir oakkurat som en mus...siden jeg har en BT mus er det lett for meg...man kopler til k700 og data maskinen også kommunikasjom-bluetooth-fjernkontroll da blir k700 automatisk musa på maskinen...med joystikken beveger man musa osv. Lenke til kommentar
Stianhaugen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kan noen forklare hvordan jeg får til og koble min k700 som fjernkontroll.Hvor skal jeg legge til bluetooth mus ? I kontrollpanel legg til ny maskinvare ? Finner ikke ut noe som helst. For å få fjernkontroll funksjonen til å virke, må dere gå inn på en eller annan setup på bluetooth dongelen, der skal du kunne legge til noe som heter HID. resten er jeg usikker på, for jeg sitter ikke på min egen pc, men mulig du skal velge noe mus og tastatur greier senere. Men ihvertfall, finn og legg til HID "enheten" så skal alt være klart. Har hørt at enkelte ikke har dette valget, da blir d verre. hacking av drivere å div. Men viss d fremdeles er uklart, kan jeg forklare fyldigere en gang jeg sitter ved min egen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå