letmein Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 hmmz.. jo sånn egetlig.. men hvis man tenker over d, så er d forbanna mange logoer som likner på hverande.. for eksempel, se på noen av de som bruker swoosh... http://50cups.com/swoosh/ballandswoosh.asp [ Denne Melding var redigert av: letmein på 2002-04-22 08:54 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Dette emnet har jeg tatt opp før. http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=23175&forum=25 Men.......gå en tur i bokhandelen og les litt i "The Big Book Of Logos" av en Mr. Carter. Her kan man se at mange logoer har store likhetstrekk. En annen ting, det kan godt hende at logoen til Zepto og PS2 er samme font som også du og jeg kan kjøpe i butikken. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei, Dette har Zepto gjort med vilje, for at folk skal kunne assosiere Zepto med noe de kjenner igjen. Markedføringstriks egentlig. For dere som kan latin vet jo også hva zepto betyr. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 ... og for oss som ikke snakker flytende latin? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Betyr 10^-21. F.eks. 20zm. Lenke til kommentar
Atrevs Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 zephyrus betyr: varm vest vind eneste latinske ordet som linkna av det jeg fant på internett. venste på på maskina er vel vest og høyre øst. zepto har altså en monsterdiger vifte på høyre side av maskina. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 13:59, Atrevs skrev:zephyrus betyr: varm vest vindeneste latinske ordet som linkna av det jeg fant på internett. venste på på maskina er vel vest og høyre øst. zepto har altså en monsterdiger vifte på høyre side av maskina. Det er feil. Den monsterdigre vifta sitter midt i. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Sony har brukt masse penger på utvikling av logo til PS2 sånn at den appellerer til tenåringsgutter. Så kommer Zepto og lanserer bærbare PC'er primært for businessfolk og så bruker de samme logodesign som PS2.. Velvel. Kanskje ikke helt rett fremgangsmåte mtp brukergruppe vs design. Men uansett. Det skal Zepto ha : Mye laptop for pengene..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå