Zyrex_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Savner tester av radiatorer på Ok.no. Er flere ting i et vankjølingssett som teller en vannblokka Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 ja... skal kjøpe meg vannkjøling selv å det er jo bar bøtter å spann med blokk tester.. hva med pumper og.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 pumper, slanger, slangeklemmer, tanker, radiatorer... er mange ting til vannkjøling jeg savner ja.. Er på tur selv til å bestille meg vannkjøling, men er ennå usikker på jeg skal kjøpe waterchill eller kjøpe løse deler Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hadde vært flotters med en test av 2-3 radiatorer fra forskjellige produsenter! (I ca. samme størrelse) Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Enig. Radiatoren er vell noe av det viktigste i et vannkjølt system. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Overklokking.no drives på "frivillig basis". Ikke vet jeg om problemet er mangel på penger/produsenter sender ikke produkter til test, "redaksjonen" har ikke tid/lyst. Begge problemene kunne løses med penger, men da er vi tilbake på starten. Jeg er takknemmelig til de ildskjeler som driver overklokking.no. Rett meg hvis jeg tar feil! LOZER Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Radiatorer har lenge vært noe vi har savnet tester av, men det krever ordnete forhold. Om jeg ikke husker feil har Alexander (Hondaen) drevet med litt utvikling der, men jeg har ikke sett noe på lenge. Jeg skal ta det opp videre. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 har du kommet noen vei med det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå