evigchristian Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg har et Sound Blster Audigy som jeg bare har hatt gode arfaringer med. Men hvis man er så uheldig å miste din driver cd er det bare å glemme å få noe lyd på pc'en. Driverene jeg finner på Creative sin side er oppgraderinger og fungere ikke uten å ha cd'en fra før av. Hjelp!! Er det noen som har noen lure tips. Evt. noen som vet hvordan jeg kan få dette kortet til å fungere uten cd'en... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Redningen er http://www.m3dzone.com, bare gå på Downloads på den øvre menyen. Driverenen til Audigy ligger der, helle pakka :smile:. Creative suger akkurat på det der, som om noen gidder laste ned hele dems drivere hvis en ikke har kortet dems. Logikken i det ser jeg rett og slett ikke. Telcontar Lenke til kommentar
evigchristian Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Takk takk. Du har reddet meg. Lenke til kommentar
evigchristian Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hmmmm... Den eneste filen jeg fant der var den samme filen som lå på creative sin side(audrvxd.exe) Hvor fant du hele driveren som kan stå alene uten cd'en. Hjelp!! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Det var der jeg fikk tak i driveren da jeg kjøpte kortet. Nå funker ikke download siden dems skikkelig ser det ut til. Er på jobbe nå, eller så kunne jeg ha mailet deg hele greia (forutsatt at du har bredbånd). Telcontar Lenke til kommentar
evigchristian Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Hvis du kan sende til min Email: [email protected] Da hadde jeg blitt en lykkelig fisk. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 OK, jeg skal gjøre det når jeg kommer hjem, rundt seks tiden tipper jeg. Vet ikke hvor du har kjøpt kortet, men jeg kjøpte mitt hos Komplett i Oslo (Møllergata) og da fikk ikke jeg med noen cd, men det skulle visst gjøre det. Ringte Komplett (hovedkontor) og ba dem sende driver cd (trengte ikke å oppgi kundenummer eller noe slik info). Fikk en cd i posten noen dager senere. I mellom tiden hadde jeg greid å finne driveren seff. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå