scoot Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Xlib: extension "XFree86-DRI" missing on display ":0.0". CTRL-C before main loop ... forcing exit .. Dette får jeg når jeg prøver og kjøre ./armyops-bin .. den loading saken kommer, men blir borte.. Noen som har prøvd dette før? ( For de som ikke vet det er Americas Army FREEGAME, så dette er ikke warez ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hva slags skjermkort har du? I og med at Core 2 ikke bruker XFree som standard, måtte jeg gjøre en liten "hack" på ATI driverene for å få de lagt inn. Da fungerte Americas Army helt perfekt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hva slags skjermkort har du? I og med at Core 2 ikke bruker XFree som standard, måtte jeg gjøre en liten "hack" på ATI driverene for å få de lagt inn. Da fungerte Americas Army helt perfekt. 9600SE Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Lagt inn DRIVERE? JA ? .. Har prøvd så godt jeg kan og legge inn ATI Driverne ja ! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 OK, så du har ikke lagt inn driverne? Du har bare prøvd så godt du kan? Da bør du kanskje spør om hjelp til dette. Just say when... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 OK, så du har ikke lagt inn driverne? Du har bare prøvd så godt du kan? Da bør du kanskje spør om hjelp til dette. Just say when... Trur det, sjekk dette: [root@ root]# fglrxinfo Xlib: extension "XFree86-DRI" missing on display ":0.0". display: :0.0 screen: 0 OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect OpenGL version string: 1.2 (1.4 Mesa 5.0.2) Med andre ord, den vil ikke kjøre ATI driveren, har tatt fglrxconfig for de som lurte, men denne driveren fulgte med kernelen, hvordan fikser jeg dette ? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Mesa er en software-implementering av OpenGL. Du har IKKE installert driverne riktig, men jeg har desverre ingen erfaring med ATI og kan ikke hjelp deg med dette. Beklager. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Søren, noen andre som har erfaring nok til og hjelpe meg med ATI Driverne her på forumeT ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå