Vakta Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Heisann Skal bygge en pc , denne skal ha cd og dvd brenner. Hva er best en av hver eller en kombo? Hvilken kan anbefales . Vakta Lenke til kommentar
Konge Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 En DVD-RW brenner også cd-r plater så etter min mening helt unødvendig å ha to enheter . NEC 2510A kan muligens være en kandidat . Lenke til kommentar
z00l Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Spørs om du skal brenne MYE. Fort å slite ut en brenner. Koster så lite for en CD-Brenner uansett. Personlig ville jeg hatt en av hver. -z00l- Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 En CD-brenner brenner vel cder raskere enn en DVD-brenner, eller? Dessuten går det kjappere å kopiere CDer med to enheter Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg ville kjøpt en combo DVD-leser/CD-Brenner + DVD-Brenner. Copy on the fly er fint Kjøper du enj Lite-On eller sony combo enhet kan du oppgradere til en uofisiell firmware som leser DVD-R og DVD+R på 16x som er fint når man skal kopiere on the fly på 8x eller 12x fra plater lånt av en kamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå