jorgis Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvis du pakker en streng inn i enkeltfnutter (' og ') skrives variabelnavnene rett ut, i motsetning til hva som skjer med doble fnutter. echo '$fisk'; blir til "$fisk" echo "$fisk"; blir til "hyse" Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Slik ser koden min ut nå, og den virker. <?php $type = $_POST['type']; $name = $_POST['name']; $ql = $_POST['ql']; $link = $_POST['link']; $nr = $_POST['nr']; $price = $_POST['price']; $bid = $_POST['bid']; $bo = $_POST['bo']; $href = ('<a href='."$link".' target="_blank">'."$name".'</a>'); if ($type == "Patterns:") $fp = fopen("/mnt/home3/a/ao/aogweb/public_html/test/aoglinks/busskort.php","a+"); fputs($fp,'<html><head><title>Patterns.</title></head><body><table width="500" border="0"> <tr> <td colspan="6"><strong>Patterns:</strong></td> </tr> <tr> <td>Item:</td> <td>QL:</td> <td>Number of items:</td> <td>Price per item:</td> <td>Bid? y/n</td> <td>BidOut:</td> </tr> <tr> <td>'."$href".'</td> <td>'."$ql".'</td> <td>'."$nr".'</td> <td>'."$price".'</td> <td>'."$bid".'</td> <td>'."$bo".'</td> </tr> </table></body></html>'); fclose($fp); ?> Problemet er at jeg vil ha det slik: Patterns: Item: QL: Number of items: Price per item: Bid? y/n BidOut: Huhu 50 2 350k Yes 700k Azure Body 190 1 500k No n/a , men jeg får det slik:Patterns: Item: QL: Number of items: Price per item: Bid? y/n BidOut: Huhu 50 2 350k Yes 700k Patterns: Item: QL: Number of items: Price per item: Bid? y/n BidOut: Azure Body 190 1 500k No n/a EDIT: Jeg kunne også tenkt meg at dersom $href == $href, så skal den overskrive den linjen som er lik. Er dette vanskelig å få til? EDIT2: Har utviklet litt siden sist Endret 11. juli 2004 av aog Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Ok. Da virker alt. http://home.no.net/aogweb/test/aoglinks/list.php eller.. det vil si, jeg vet ikke hvordan jeg kan slette et inlegg, det hadde vert greit å få til. Jeg takker for all hjelpen jeg har fått.. ..meget snilt av dere. Endret 11. juli 2004 av aog Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det er dette forumet er til Bare spør hvis det er noe mer du lurer på! Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg ser at jeg må ha muligheten til å overskrive dersom $name er like et navn som finnes i listen allerede. Er dette vanskelig å få til? Har aldrig vert borte i noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå