daffen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har nettopp fått ny pc og lastet dessverre ned feil disk til S-ATA harddisken. Windows prøvde å instalere alikevel men nå krasjer det bare. Altså, problemet er at hver gang jeg skrur på den nye maskinen så begynner den bare å instalere windows. Jeg får ikke sjangs til å formatere den igjen. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Jail Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Hva er det du mener ? Installerte du feil driver til S-ATA disken når du installerer windows ? Om dette er tilfelle, så ville jeg startet med en ny installasjon av windows. Boot fra CD og start helt på nytt. Endret 10. juli 2004 av Jail Lenke til kommentar
daffen Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Ja men det er det som er problemet Jail, jeg får ikke bootet fra cd fordi pcen går rett til windows instalasjonen Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 trykk F8 under oppstart rett etter BIOS er ferdig og den tikker videre.. her kan du velge å starte opp med siste fungerende konfigurasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå