Freestyler^ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Har noen slanger her som er 10mm invendig og 10mm utvendig.. Det jeg lurte på er om jeg kan putte de slangene som er 10mm utvendig inn i de andre slengene? Hadde vært bra viss det funke, så slipper jeg å vente enda noen uker på nye slanger Edit: sorry, posta vist feil.. En mod som orker å flyte den? Endret 10. juli 2004 av Freestyler^ Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 skal gå i teorien, men du må sørge for at det blir helt tett. kanskje med litt silikon og en strips for eksempel. ikke vet jeg, men du gjør lurt i å teste det før du monterer det:) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Sett slangen på slik at den vannet ikke går fra den store til den lille.. Fra den lille til den store er bedere fordi da slepper du motstand.. Araldit(<-Vet ikke hvordan det skrives ) er bra Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Ok, takk for svar.... enda jeg posta i feil forum. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jaja, en moderator flytter den vel Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 BaX, krolf, Freestyler^, oivind_dahle, Sir Spiff Der var det jo en på plass med en gang jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå