C4STOR Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Skal kjøpe dette Lian Li kabinettet når økonomien tillater det. Må være en drøm å montere vannkjøling i Digger at det er så dypt. Synes mange kabbiser (som f.eks det I&S kabinettet) blir for lite dype sånn at det blir trangt mellom f.eks skjermkort og 3 1/2" drev Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Digger at det er så dypt. Synes mange kabbiser (som f.eks det I&S kabinettet) blir for lite dype sånn at det blir trangt mellom f.eks skjermkort og 3 1/2" drev Enig, det er en av tingene jeg ikke liker med Chieftec-toweret mitt. Har planer om å kjøpe Lian Li PCV2000B, må bare finne ut hvordan jeg skal montere vannkjølingen. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Her er en bra review av pcv2000. Masse fine bilder + at de monterer vannkjøling også. En Black Ice Micro 2 radiator passer perfekt bak i kabinettet over PSU'en. Trenger ikke og modde noe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jepp, har sett den, men det med en større radiator må man velge en annen løsning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå